Altero usprawnia multichannel retailing

Altero Group, sieć sklepów z obuwiem i galanterią skórzaną, zdecydowała się na inwestycję w system ERP: Comarch ERP Altum i Comarch ERP Retail. Zostaną one wdrożone m.in. w sieci salonów sprzedaży na terenie Polski i Słowacji.

Altero Group zdecydowała się na usprawnienie swoich systemów informatycznych. Firma zdecydowała się na zmianę wielu rozwiązań dostarczanych przez różnych dostawców w jeden zintegrowany system klasy ERP, wspomagający zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Decyzję tę spowodował rozwój sieci sprzedaży i zwiększenie natężenia transakcji.

Celem wdrożenia kompleksowego systemu klasy ERP jest rozszerzenie kanałów sprzedaży o platformę B2B oraz sklep internetowy. Nastąpić ma też zautomatyzowanie procesów magazynowych w oparciu o urządzenia mobilne. Regionalni kierownicy zyskają wsparcie w postaci rozwiązań mobilnych połączonych z bazą systemu klasy ERP, a kadra zarządzająca otrzyma wsparcie w podejmowaniu decyzji o nowych lokalizacjach sprzedaży.

Wdrożenie, jak poinformowano, usprawni także analizę obrotu towarów wraz z zapasami minimalnymi, integrację systemu magazynowego z księgowym, automatyzację zamówień do dostawców oraz hurtowe zamówienia od odbiorców.

Planowana data rozpoczęcia pracy na systemie Comarch ERP to druga połowa 2014 roku. Część projektu wdrożeniowego spółki została dofinansowana z Unii Europejskiej w ramach Działania 8.2. PO IG – Wspieranie wdrażania biznesu elektronicznego typu B2B.

Altero Group sp. z o.o. S.K.A. to sieć sklepów z obuwiem i galanterią skórzaną. Firma posiada 40 salonów obuwniczych na terenie południowej Polski i 6 salonów obuwniczych na Słowacji, zlokalizowanych w centrach miast, na deptakach oraz w galeriach handlowych. Asortyment każdego sklepu liczy ponad 2 tys. modeli obuwia i galanterii skórzanej w różnorodnym stylu: fashion, casual, sport oraz classic.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring