Sephora: wielkie odliczanie do otwarcia sklepu online

Gilles Dougoud, dyrektor generalny Sephora Polska, zapowiedział, że trwają prace nad otwarciem sklepu internetowego sieci. Okazuje się, że prace te muszą być na bardzo zaawansowanym etapie, ponieważ Sephora rozpoczęła wielkie odliczanie do otwarcia perfumerii online.

„Rok 2014 będzie pełen niespodzianek. Już mniej niż 50 dni dzieli nas od debiutu w Polsce e-sklepu Sephora – poinformowali przedstawiciele Sephora Polska. Produkty oferowane wyłącznie w sieci Sephora będą wreszcie dostępne dla klientów mieszkających w miastach, w których nie ma sklepu tej sieci. Klienci e-sklepu będą mieli do wyboru tysiące oryginalnych produktów, a także przy zakupach będą mogli otrzymać do pięciu bezpłatnych próbek kosmetyków i zapachów.

Sklepy online Sephora doceniane są w rankingach na całym świecie. Sephora otrzymała chociażby nagrodę Beauty Award w kategorii Best E-commerce Website, przyznaną w Paryżu w 2013 roku.

„Także sklep internetowy Sephora w USA uznany został za jeden z najlepszych sklepów internetowych na świecie. Sprzedaż wielokanałowa to absolutnie część naszej strategii. Korzystając z doświadczenia, jakie daje fakt, że jesteśmy firmą prawdziwie globalną, przygotowujemy się bardzo intensywnie do otwarcia sklepu internetowego Sephora w Polsce. Nastąpi to w pierwszej połowie 2014 roku.” – mówił podczas ostatniej rozmowy z Retailnet Gilles Dougoud, dyrektor generalny Sephora Polska.

Obecnie Sephora prowadzi blisko 1,8 tys. perfumerii na całym świecie, w tym 92 w Polsce. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring