Brytyjski Morrisons uruchomił sklep online

Morrisons, czwarta największa brytyjska sieć supermarketów uruchomiła długo wyczekiwany internetowy sklep spożywczy. Strona już działa, a dostawy na terenie Wielkiej Brytanii mają ruszyć 10 stycznia 2014 roku.

Sprzedawca twierdzi, że nowa oferta online będzie się składała ze świeżych produktów najwyższej jakości, które Morrisons sprzedaje w sklepach swojej sieci. Aby zapewnić klientów o jakości, Morrisons zawarł w ofercie dwie usługi: recenzje eksperckie oraz możliwość sprawdzenia dostarczonego towaru. Produkty będą oceniane przez ekspertów i odpowiednio nagradzane rozetkami, aby, jak twierdzi firma, „dać klientom prawdziwy ogląd jakości i świeżości każdego produktu.” Usługa sprawdzania przesyłki pozwoli natomiast klientom zweryfikować zamówienie przed jego przyjęciem.

 morrisons_online

Dalton Philips, dyrektor zarządzający Morrisons powiedział: „Nasza internetowa oferta będzie tak bliska zakupom w sklepie stacjonarnym jak tylko jest to możliwe. Klienci boją się kupować świeże produkty online. Myślę, że nasza firma znalazła rozwiązanie tego problemu.”

Wśród innych funkcji nowego sklepu znajdzie się wirtualny rzeźnik, dzięki któremu klient będzie mógł zdecydować o tym, jak ma być pokrojone zamawiane mięso. Koszt przesyłki wynosił będzie 1, 3 albo 5 funtów, w zależności od przedziału czasowego (czy są to godziny szczytu). Morrisons chce się odróżnić od innych sprzedawców internetowych zapewniając klientów, że koszty przesyłki nie zmienią się nawet wtedy gdy popyt na usługę wzrośnie. Klienci będą również mieli możliwość otrzymania zakupów w przeciągu godziny.

Morrisons przewiduje, że do początku 2015 roku będzie w stanie dostarczać zakupy na obszarze stanowiącym 50% terytorium Wielkiej Brytanii.

Reklama

SCF 2017 Spring