Top Secret: to był udany rok dla naszego e-sklepu

Wprowadzenie nowej platformy sprzedażowej spowodowało lepszą prezentację produktów i większy komfort dla kupujących, co przełożyło się na wzrost sprzedaży – poinformował zarząd spółki Redan, właściciel sieci odzieżowej Top Secret.

topsecret_esklep

Po 11 miesiącach 2013 roku łączna wartość zamówień zrealizowanych w Polsce przez sklep internetowy była wyższa o 33,6 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2012. O 36 proc. wzrosła także liczba zamówień, a o 32, 3 proc. – liczba sprzedanych produktów.

Najlepszym miesiącem pod względem wartości i liczby zamówień, jak poinformowano, był wrzesień 2013 roku. W porównaniu do września 2012 roku ich wartość i liczba zostały podwojone. Odnotowano też pozytywne tendencje w zakresie realizacji zamówień.

„Działania naprawiające spowodowały, że w listopadzie 2013 roku niepełna realizacja zamówień wyniosła już zaledwie 3 proc.” – podano w komunikacie.

Jak poinformowano, wyniki grudnia 2013 roku także okazały się dobre. Odnotowano rekordowe dni pod względem sprzedaży. W pierwszej połowie miesiąca sprzedano 73,6 proc. produktów więcej niż w tym samym czasie w roku 2012, a wartość zamówień wzrosła o 37,3 proc.

Sieć sprzedaży Top Secret rozwijana jest poprzez otwarcia sklepów własnych oraz franczyzowych. Strategia rozwoju zakłada otwieranie sklepów w miastach liczących powyżej 15 tys. mieszkańców. Obecnie w ramach sieci działa 37 salonów własnych i 118 franczyzowych. Sklepy mają od 100 do 250 mkw. powierzchni. Spółka poszukuje lokali o atrakcyjnym położeniu – główna ulica handlowa lub centrum handlowe o dużym przepływie klientów w mieście liczącym min. 15 tys. mieszkańców. Swoim partnerom franczyzowym spółka oferuje m.in. aranżację lokalu wg przygotowanego bezpłatnie projektu oraz finansowe zabezpieczenie towaru powierzonego do sprzedaży.

Reklama

SCF 2017 Spring