Firma logistyczna Siódemka współpracuje z właścicielem InMedio

Wraz z początkiem 2014 roku, sieć partnerskich Punktów Obsługi Przesyłek Siódemki, tzw. Service Pointów, została poszerzona o oddziały i przedstawicielstwa Siódemki oraz sklepy grupy HDS Polska. Paczki można nadawać we wszystkich placówkach InMedio, Relay, InMedio Cafe, 1-Minute,

Hubiz i Discover. Oznacza to, że od stycznia 2014 sieć Siódemki tworzy już 1700 punktów w całej Polsce. „Dotychczasowa współpraca z Siódemką pozwala nam na dotarcie do większej liczby klientów. Nasze salony prasowe poszerzyły zakres usług, dzięki czemu docieramy ze standardową ofertą naszego sklepu do klienta, który przyszedł nadać paczkę. Z drugiej strony – jako duża sieć sklepów – dajemy możliwość znacznego rozwoju projektowi Service Point Siódemki.” – podsumowuje Artur Kurzynoga z HDS Polska. Service Pointy działają w 600 punktach HDS Polska -dodaje.

Oprócz rozszerzenia współpracy z grupą HDS, Siódemka udostępniła service pointowe usługi także we wszystkich 40 oddziałach firmy.

„Oferta usług w Oddziałach jest szersza niż w Service Pointach, bowiem obejmuje nie tylko usługi dostępne w Punktach Obsługi Przesyłek, ale także pozostałe usługi kurierskie z naszej oferty.” – mówi Roman Jobda, Kierownik Działu Obsługi Service Point, Siódemka. „Od ponad dwóch lat konsekwentnie rozwijamy nasz projekt, a współpraca z sieciami to jeden z jego elementów. Zależy nam jednak także na współpracy z drobnymi przedsiębiorcami, chcącymi poszerzyć ofertę swoich punktów handlowych o realizację wysyłek paczek Siódemki. Dlatego Siódemka w dalszym ciągu będzie udzielała franczyzy przedsiębiorcom, chcącym założyć punkt nadań paczek w ramach swojej działalności gospodarczej.”

Siódemka S.A. powstała w 1998 roku. Obecnie jej strukturę tworzy 40 lokalnych oddziałów oraz zespół 3000 pracowników i kurierów. Firma świadczy usługi kurierskie i logistyczne, dostosowane do unikalnych potrzeb kilkunastu tysięcy klientów na terenie całego kraju. Siódemka oferuje usługi w serwisie lokalnym i krajowym, doręczając do przedsiębiorstw i osób prywatnych 2 miliony paczek miesięcznie. Jest liderem w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, zapewniających automatyzację i skuteczne zarządzanie procesem obsługi przesyłek. Należą do nich takie rozwiązania, jak: WebMobile7, Mobile7, Tracking Allegro, WebPack7, 7 Office Ship Control, 7 Business Ship Control.

Reklama

SCF 2017 Spring