GUESS: innowacyjna aplikacja mobilna

Nowa aplikacja mobilna GUESS oferuje spersonalizowany kanał komunikacji, zorientowany na interakcję konsumenta z marką. Aplikacja jest dostępna na platformy Androi i Apple iOS.

Według zapewnień firmy GUESS, nowa aplikacja ma „zaskoczyć konsumentów wygodą, lepszą obsługą klienta, większą bazą informacji i inspiracji, a także lekkim podejściem do sprzedaży wielokanałowej, które zatrze granice pomiędzy kupowaniem online, a w tradycyjnym sklepie”. Aplikacja jest nastawiona na lojalność klienta w kontekście społecznościowym, nagradzając ambasadorów marki za udział w rozszerzonych kampaniach promocyjnych, przeprowadzanych za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, oraz tradycyjnych kanałów komunikacji, jak SMS i email.

W komunikacie prasowym przedstawiciele GUESS napisali: „Przy pracach nad nową wersją aplikacji na pierwszym miejscu postawiliśmy konsumenta. Dzięki temu dostarcza ona unikalnych wrażeń z zakupów”.

Nowa aplikacja ma wzmocnić interakcję pomiędzy marką GUESS a jej klientami. Z jej pomocą firma będzie mogła przedstawiać nowe produkty, a stare reklamować przy użyciu zdjęć i filmów w wysokiej rozdzielczości. W zależności od reakcji konsumentów, marka będzie mogła zastosować techniki cross-sell lub up-sell w celu zwiększenia sprzedaży. Korzystając z technologii geo-fencing i danych analitycznych zebranych przy pomocy narzędzia Alert, firma będzie mogła także przedstawiać w czasie rzeczywistym klientom, którzy zostaną wybrani na podstawie swojej lokalizacji oraz historii zakupów.

“Nasza nowa aplikacja przenosi komunikację z konsumentem na zupełnie nowy poziom” – mówi Michael Relich, COO w GUESS, Inc. „Naszym celem jest dostarczeniem klientom produktu, który pokochają ze względu na wygodę użytkowania, bogate opcje oraz styl. Jednocześnie, chcemy wyposażyć nasz zespół do spraw kontaktów z konsumentem w narzędzia, które dzięki swoim możliwościom analitycznym umożliwią personalizację naszych usług” – dodaje.

Aplikacja wykorzystuje narzędzie Alert Platform firmy MicroStrategy. „Alert to platforma dla aplikacji mobilnych, która umożliwia detalistom natychmiastową kreację ich własnych aplikacji, zapewniających najnowsze funkcje z zakresu marketingu. Platfroma korzysta też ze wsparcia technicznego MicroStrategy Analytics Platform” – zapewnia Jonathan Klein, prezes MicroStrategy Incorporated. „Bardzo niewielu przedsiębiorców jest w stanie sprostać wyzwaniu zaprojektowania, zaprogramowania i publikacji aplikacji mobilnej, która będzie zgodna z ich programami lojalnościowymi, systemami CRM, e-commerce, katalogowaniem oraz profilami w mediach społecznościowych. Alert robi to wszystko za nich, i to bez potrzeby pisania specjalnego kodu” – dodaje.

MicroStrategy jest dostawcą platform software’owych dla przedsiębiorców. Firma działa na rynku od 1989 roku.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring