TourSport: w 2014 stawiamy na mobilny kanał sprzedaży

Sieć sklepów specjalistycznych TourSport, oferujących sprzęt turystyczno-sportowy, poza ekspansją sklepów stacjonarnych planuje wprowadzenie wielu zmian w swojej działalności e-commerce

„Nasze plany na rok 2014 to przede wszystkim mobilność. W 2014 roku telefony i tablety wyprzedzą komputery stacjonarne pod względem popularności jako narzędzie do przesyłania e-maili oraz korzystania z mediów społecznościowych. Prawdopodobnie do roku 2015 wysuną się one na prowadzenie jako źródło informacji dla osób podejmujących decyzje o zakupach. W związku z tym i nasze wiadomości elektroniczne, banery i witryny internetowe muszą prezentować się jeszcze lepiej w telefonie niż w komputerze.” – podkreśla Ewa Owocka, kierownik ds. sprzedaży TourSport.

„Obecnie jesteśmy na etapie modernizacji naszej strony internetowej i dodawania nowych funkcjonalności. Między innymi w lutym tego roku planujemy wdrożenie na stronę internetową systemu RWD (możliwość przeglądania strony www na telefonach i tabletach). Kolejnym krokiem w połowie roku 2014 będzie stworzenie kart stałego klienta TourSport Club, a raczej integracja ze stroną internetową, która będzie obowiązywała zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym.” – zapowiada Ewa Owocka.

Dzięki karcie stałego klienta klienci sklepów będą mogli zbierać punkty lojalnościowe i dostawać jeszcze większe bonusy i zniżki.

„Zasada jest prosta: firmy, które wykazują się największym sprytem i gotowością do zmian, mogą liczyć na sukces w roku 2014. Dołożymy wszelkich starań, aby osiągnąć ten sukces.” – podsumowuje Ewa Owocka.

Przypomnijmy: firma TourSport istnieje od 2010 roku. Początkowo swoje produkty sprzedawała jedynie za pomocą sklepu internetowego toursport.pl. Pierwszy salon stacjonarny spółki został otwarty w Tarnowskich Górach w CH Tarnowskie Góry, kolejny w Zabrzu w CH M1. Na przełomie roku 2013/1014 oddano z kolei nowy salon w Gliwicach w Parku Handlowym Arena. Właścicielem sieci sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego jest Tour Sport sp. z o.o.

Reklama

SCF 2017 Spring