Dowiedz się, jak lepiej prowadzić sklep internetowy

conference

Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna nowy projekt. Pod koniec lutego ruszy cykl seminariów edukacyjnych skierowanych do sklepów online – „e-Commerce Polska business mix”.

W programie przewidziano osiem seminariów zawierających najistotniejsze zagadnienia służące rozwojowi biznesu e-commerce: customer experience, e-legislacja, e-logistyka i dystrybucja, e-płatności, marketing online w e-commerce, oprogramowanie dla e-commerce, RTB, sprzedaż online.

„e-Commerce Polska business mix” powstał w odpowiedzi na głosy uczestników zeszłorocznej Szkoły e-Commerce Polska, które dotyczyły potrzeby pogłębienia wielu tematów poruszanych w trakcie warsztatów. Szeroko pojęta edukacja jest misją naszej organizacji, więc podjęliśmy decyzję o stworzeniu projektu spełniającego życzenie e-przedsiębiorców” – wyjaśnia Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor operacyjny biura Izby Gospodarki Elektronicznej

Każde spotkanie przygotowane będzie przez ekspertów e-Izby specjalizujących się w poszczególnych zagadnieniach. Zajęcia będą miały formę wykładów opartych na case studies przeplatanych pytaniami i rozmową z słuchaczami.  Pierwsze seminarium odbędzie się 20 lutego. Dotyczyć będzie Customer Experience. Zajęcia rozpocznie blok „Dlaczego, gdzie i jak badać Customer Experience – CX jako element strategii handlu on-line” a poprowadzi go Zbigniew Nowicki z Bluerank i opiniac.com. Dobrym praktykom pozyskiwania klientów dla sklepu internetowego przyjrzy się Marcin Piwowarczyk z Bold Agency. Natomiast o sposobach projektowania sklepu internetowego, żeby nie przeszkadzać klientom w zakupach opowie Borys Skraba z Bold Agency.

Po przerwie rozpoczną się zajęcia dotyczące skutecznej utraty klienta na etapie płatności, które poprowadzi Michał Paluszczak z transferuj.pl. Seminarium zakończy się szczegółowym omówieniem sposobów retencji i lojalizowania klientów, które omówi Andrzej Hamankiewicz z imerge.

Zgłoszenia będą przyjmowane tylko online – formularz znajduje się na stronie seminariów

Evigo.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

SCF 2017 Spring