LeadBullet: content marketing stanie się podstawowym narzędziem promocji

Eksperci z agencji LeadBullet wzięli pod lupę czołowych graczy e-handlu w Polsce i razem z niemiecką firmą SearchMetrics opracowali raport, w którym podsumowują ich widoczność w Google oraz prognozują trendy w na 2014 rok. Analizie poddane zostało ponad 20 branż. W każdej z nich wyróżnione zostały firmy, które zanotowały największą widoczność i ruch z Google, jak również te, które widoczne w sieci były najmniej. Parterem raportu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

2014 rok według ekspertów LeadBullet będzie kontynuacją zmian, jakie zachodziły  w obszarze SEO w 2013 roku, szczególnie na polu synergii z działaniami content marketingowymi. Raport podzielono według obszarów rynku, a w jego skład weszły takie branże, jak m.in. książki i filmy, fashion, sklepy spożywcze, RTV/AGD, portale aukcyjne, nieruchomości, czy sport i hobby. Każda branża została opisana odpowiednim wykresem oraz opatrzona komentarzem.

LeadBullet content marketing

W obszarze płatności online, PayU powiększył swoją przewagę nad konkurencją. W branży RTV/AGD liderem rynku niezmiennie pozostaje Euro.com.pl. W obszarze mody przebojem okazał się sklep Zalando.pl, który niedawno wszedł na polski rynek. Korzyścią dla widoczności marki zaowocowało duże zainteresowanie w mediach społecznościowych oraz duża liczba produktów w ofercie. W branży spożywczej króluje Tesco.pl. Nieco gorsze wyniki zanotowały witryny Biedronki i Lidla, co jest o tyle ciekawe, że firmy te nie prowadzą jeszcze na terenie Polski sprzedaży online. Co więcej, nie wydaje się, aby w najbliższym czasie ktokolwiek mógł tej trójce zagrozić.

„W 2014 roku content marketing przestanie być jedynie modnym buzz wordem, a stanie się dla agencji reklamowych oraz działów marketingu codziennym narzędziem pracy. Pamiętać należy również, że kampania content marketingowa, której istotnym celem jest zdobywanie jak największej liczby najwyższej jakości back linków, jest szczególnie wymagającym i trudnym zadaniem” – zauważa Tomasz Sadłowski z LeadBullet.

LeadBullet S.A. powstała w 2010 roku. Firma definiuje swoją misję jako realizację celów biznesowych klienta – przede wszystkim dotarcie do odpowiednich grup docelowych w Internecie, zwiększanie poziomu sprzedaży oraz generowanie większego zaangażowania i zainteresowania treściami przez potencjalnych klientów.

Reklama

SCF 2017 Spring