Sieć Westfield wprowadza w Wielkiej Brytanii usługę click and collect

Westfield, globalna grupa centrów handlowych wprowadziła w swojej londyńskiej galerii usługę click and collect. Punkty odbioru dostaw zyskują coraz większą popularność wśród brytyjskich klientów.

Usługa o nazwie “Collect+ @Westfield” pozwoli klientom odebrać swoje internetowe zamówienia w centrum handlowym Westfield. Jak informuje firma, klienci będą mogli od razu przymierzyć zamówione rzeczy w specjalnie do tego przygotowanym punkcie z przymierzalniami.

W ten sposób Westfield London zamierza oszczędzić klientom zachodu związanego ze zwracaniem zamówionych produktów, wzmocnić ich doświadczenia konsumenckie, stwarzając jednocześnie okazję do dodatkowych zakupów w samym centrum handlowym, gdzie mieszczą się ponad 310 sklepy.

 Jak informuje koncern, “Collect+ @Westfield” jest pierwszą tego typu usługą uruchomioną w centrum handlowym w Wielkiej Brytanii.

Collect+-at-Westfield-London-2

Westfield udostępnił ją we współpracy z siecią punktów nadawania i odbioru Collect+. Firmy wspólnie zaproponują klientom dostęp do oferty ponad 260 sprzedawców wielokanałowych, takich jak  Topshop, Uniqlo, House of Fraser, River Island, ASOS czy Amazon.

„Popularność usługi click and collect rośnie, a klienci chcą odbierać swoje zamówienia w dogodnych lokalizacjach, takich jak Westfield. Odpowiadamy na to zapotrzebowanie,  dostarczając klientom spójne doświadczenie zakupowe online i w centrum handlowym Westfield” – mówi Myf Ryan, dyrektor marketingu Westfield na Wielką Brytanię i Europę.

„Usługa “Collect+ @Westfield” to część naszej szerszej strategii, która zakłada dostarczanie rozwiązań cyfrowych poprawiających jakość zakupów i stwarzających okazje biznesowe dla naszych najemców” – dodaje.

Cena, wygoda i szybkość dostaw staje się kluczowa dla klientów internetowych, a sprzedawcy podążają za tym trendem oferując liczne alternatywy dla dostawy do domu. Według ostatniego raportu Verdict, do 2018 roku wartość rynku „pick-up & drop-off” (PUDO) w Wielkiej Brytanii ma wzrosnąć aż o 275%.

Koncern Westfield zarządza jedną z największych na świecie grup centrów handlowych, posiadając udziały własnościowe 91 galerii w Australii, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Nowej Zelandii.

Reklama

SCF 2017 Spring