InPost uruchamia usługę „click and collect” w londyńskim metrze

underground

Odbieranie zakupów po drodze z pracy lub szkoły stało się standardem. Teraz mieszkańcy Londynu korzystający z takiego rozwiązania będą mogli odbierać swoje zakupy jeszcze szybciej i łatwiej. Zarząd londyńskiego transportu publicznego podpisał umowę partnerską z InPost oraz kilkoma innymi firmami.

„Londyński transport miejski obsługuje ponad 11 milionów kursów dziennie. Jest to fantastyczna podstawa do budowy instalacji o zastosowaniach komercyjnych, które jednocześnie ułatwią życie pasażerom” – mówi Mike Brown MVO, dyrektor zarządzający londyńskiego metra.

InPost, Tesco oraz Waitrose zamierzają uruchomić punkty odbioru towarów na stacjach londyńskiego metra, przystankach autobusowych oraz peronach kolejki miejskiej. Dzięki temu klienci będą mogli skorzystać z nowej usługi w najbardziej dogodnym dla nich punkcie. Pierwsze eksperymentalne instalacje tego typu powstały w londyńskim metrze już w zeszłym roku. Ewaluacja projektu zrealizowanego wspólnie z siecią supermarketów Asda wypadła na tyle pomyślnie, że zarząd londyńskiego transportu publicznego postanowił wykorzystać ten pomysł na szerszą skalę.

InPost, polska firma dostawczo-kurierska odpowiedzialna za rewolucyjne Paczkomaty InPost, zainstaluje punkty odbioru na trzech stacjach metra. Zysk, jaki miasto uzyska z usług odbioru zakupów zostanie przeznaczony na dalszy rozwój sieci transportu publicznego w Londynie. „Automatyczne skrzynki do obioru towarów InPost używane są na całym świecie, a umieszczenie Paczkomatów w pociągach i na stacjach metra jest naszym priorytetem” – mówi Michelle De Pasquale, dyrektor komercyjny InPost UK. „Mieszkańcy Londynu będą niewątpliwie zadowoleni z naszych usług. Paczkomaty są niezwykle wygodne, a ich niebywałą zaletą jest dostępność – zamówione towary można w nich odebrać przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu przez cały rok. Obecnie, naszym celem jest zbudowanie sieci odbioru przesyłek o zasięgu krajowym. Cieszymy się, że możemy przy tym współpracować z zarządem publicznego transportu w Londynie” – dodaje.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring