Tchibo: produkty z nowej linii w najpierw sprzedaży online

coffee

Strategia Tchibo na polskim rynku jest w pełni wielokanałowa. Firma stawia sobie za cel, żeby poziom usług w sklepie online był taki sam, jak w sklepach stacjonarnych. Oba kanały ściśle ze sobą współpracują, zarówno na etapie strategicznym, jak i operacyjnym. Klienci internetowi zyskują ponadto pewne przywileje: mają dostęp do szerszej oferty i mogą zamawiać wcześniej nowe produkty.

Oficjalne strony internetowe związane z marką Tchibo w Polsce są zarządzane przez Tchibo Warszawa oraz Tchibo GmbH.  Za pomocą strony internetowej Tchibo.pl można dowiedzieć się o najnowszych kolekcjach, w tym również o kolekcjach limitowanych dostępnych jedynie przez Internet, o ofercie z produktami przecenionymi oraz o naszej ofercie ekspresów ciśnieniowych Cafissimo. Tchibo posiada zoptymalizowaną pod kątem urządzeń mobilnych wersję sklepu internetowego. W niedalekiej przyszłości planuje uruchomienie aplikacji mobilnej.

Oferta e-sklepu Tchibo.pl może się nieznacznie różnić od asortymentu sklepów stacjonarnych Tchibo, jednak jakość jest niezmienna. „Zaletą zakupów w sklepie internetowym jest to, że przez internet nasi klienci mają możliwość zamówić produkty ze zbliżającej się kolekcji na kilka dni wcześniej, zanim pojawi się ona w sklepach stacjonarnych.” – informuje Katarzyna Brodzka-Demianiuk, senior e-commerce manager Tchibo Warszawa. Dodatkowo w e-sklepie można zamówić niektóre produkty niedostępne w danej kolekcji w sklepach, jak chociażby meble. Klienci korzystający ze sklepu Tchibo.pl mogą liczyć na dodatkowe atrakcyjne oferty. W e-sklepie dostępne są również od jakiegoś czasu limitowane kolekcje, dostępne tylko online.

Tchibo jest aktywne w mediach społecznościowych. „Jesteśmy obecni na portalach Facebook, Pinterest, Google+, Youtube. Posiadamy również profil pracodawcy na portalu pracuj.pl. Dużą wagę przywiązujemy do dialogu z naszymi klientami, dlatego w mediach społecznościowych uruchomiliśmy kanał obsługi klienta – reagujemy na wszelkie zgłoszenia, które się tam pojawiają.” – mówi Katarzyna Brodzka-Demianiuk. Obecność w mediach internetowych oraz polityka promocyjna zarządzana jest przez Tchibo Warszawa.

Infolinia obsługująca sklep online czynna jest codzienne w godzinach 8:00 – 22:00.  czynnych również w weekendy. Poza social media, oferuje również tradycyjne kanały komunikacji, jak skrzynka mailowa, poczta tradycyjna czy faks.

Czas dostawy zamówionych produktów w e-sklepie Tchibo.pl wynosi zazwyczaj od czterech do ośmiu dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Zamówione towary są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

„Na wskazany przez klienta adres e-mail mamy możliwość przesłać również przydatne informacje związane z zamówieniem, np. potwierdzenie nadania przesyłki lub otrzymania zwrotu. Klientom e-sklepu Tchibo.pl oferujemy trzy wygodne formy płatności za przesyłki: za pobraniem (płatność dokonywana jest przy odbiorze towaru), przelew na rachunek bankowy (przedpłata) oraz płatność kartą kredytową.” – mówi Katarzyna Brodzka-Demianiuk.

W terminie jednego miesiąca po otrzymaniu paczki z produktami zamówionymi na Tchibo.pl można odesłać produkty i otrzymać zwrot ich ceny, bądź też dokonać wymiany produktów. Aby zachować wyznaczony termin zwrotu wystarczy odesłać produkty w odpowiednim czasie. Klienci dokonujący zakupów w e-sklepie mają możliwość zwrotu produktów (poza produktami wielkogabarytowym) w dowolnym sklepie Tchibo na terenie Polski (za wyłączeniem outletów tj. Factory Ursus, Factory Kraków i Fashion House Piaseczno).

Tchibo posiada ponad 50 sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring