Leroy Merlin stawia na dostawę w jeden dzień

lukasz_sieminski_leroy_merlin

Łukasz Siemiński, menedżer ds. e-commerce Leroy Merlin

Sklep internetowy Leroy Merlin wprowadził ostatnio nowe opcje dostawy. Większość zamówień dostarczanych jest w przeciągu 24 godzin. Łukasz Siemiński, menedżer ds. e-commerce podkreśla również znaczenie kanału mobilnego.

Rok 2013 był udany Dla internetowej sprzedaży artykułów DYI. „Szczególnie w drugiej połowie można było zauważyć znaczące polepszenie koniunktury. Dynamika rozwoju sprzedaży była bardzo miłym zaskoczeniem – osiągnięte wyniki są dobrą prognozą na przyszłość. Nasi klienci nie tylko są skłonni poszukiwać informacji o produktach dostępnych w naszych sklepach – coraz częściej dokonują zakupów bezpośrednio w sklepie internetowym.” – mówi Łukasz Siemiński, menedżer ds. e-commerce w Leroy Merlin.

„Rok 2014 będzie kolejnym rokiem dynamicznego rozwoju sprzedaży internetowej w Polsce i rokiem dalszego wzrostu popularności kanałów mobilnych. Spodziewamy się osiągnięcia zamierzonych celów operacyjnych i z całą pewnością ugruntowania czołowej pozycji w branży DIY w e-commerce w Polsce.”

Ostatnio Leroy Merlin wprowadził szybszą wysyłkę zamówień. Te złożone do godz. 14.00 na towary które znajdują się magazynie wysyłane są najczęściej w dniu złożenia zamówienia.  Leroy Merlin korzysta z usług firmy kurierskiej DHL oraz w przypadku mniejszych zamówień do paczkomatów firmy  InPost. Wszystkie usługi realizowane są w magazynie zlokalizowanym w Strykowie. „W absolutnej większości przypadków towar w ciągu 24 h od momentu opuszczeniu naszego magazynu jest dostarczany pod wskazany adres. Systematycznie monitorujemy terminowość naszych dostaw i możemy powiedzieć, ze nasi klienci bardzo wysoko oceniają jakość świadczonych przez nas usług.” – zapewnia Łukasz Siemiński.

Sklep internetowy Leroy Merlin posiada wersję mobilną, za pomocą której można robić zakupy. Posiadamy także aplikację mobilną ułatwiającą zapoznanie sie z naszą ofertą. Obserwujemy nieprzerwanie wzrost popularności tej formy kontaktu.” – dodaje Siemiński.

Obecnie w sklepie internetowym dostępnych jest ponad 50 tysięcy produktów. Bardzo często jest to oferta niespotykana normalnie w sklepach stacjonarnych Leroy Merlin np. urządzenia AGD do zabudowy w kuchni. W sklepie można dokonać płatności za pomocą przelewów bankowych większości banków w Polsce, poprzez płatności za pomocą kart kredytowych, płatności z użyciem konta Paypal i płatności ratalnych.

Sklep internetowy jest kolejnym sklepem firmy Leroy Merlin w Polsce. W związku z tym oferuje co do zasady dostęp do tych samych korzyści, do których mają dostęp klienci sklepów stacjonarnych. „Podkreślić tutaj należy szczególnie  możliwość dokonywania bezterminowych zwrotów towarów zakupionych w naszym sklepie. Dokonując zakupów na stronie internetowej Leroy Merlin możliwe jest oczywiście  gromadzenie punktów w naszym programie lojalnościowm „DOM” – mówi Łukasz Siemiński.

Leroy Merlin prowadzi na Facebooku profil „Kocham ogród” który zgromadził ponad  67 tysięcy fanów.

Reklama

SCF 2017 Spring