Recode: Twitter Commerce jest już w zasięgu ręki

Portal Recode opublikował dokumentację z której wynika, że Twitter może już niedługo wprowadzić w życie swoje plany sprzedaży produktów za pomocą swojej sieci społecznościowej. Według Recode, Twitter zaczął już zawierać pierwsze umowy z firmami z sektora e-commerce.

Dokumenty opisano jako projekty uzyskane z publicznej domeny witryny Fancy.com. Wynika z nich, że Twitter przygotowuje projekt o nazwie Twitter Commerce. Fancy.com umożliwia użytkownikom przeglądanie, przechowywanie i zakup produktów. Umowa z taką firmą oznaczałaby dla Twitter Commerce rozwiązanie typu front-end, a kontrakt ze Stripe – back-end nowej inwestycji.

Źródło: Recode

„Twitter Commerce pojawi się w streamie Twittera, podobnie jak kampanie Promoted Tweets. Niektóre z nich będą widoczne także w sekcji Twitter’s Discover, która jest miksem aktywności sieci kontaktów użytkownika (włączając w to produkty, które kupili jego znajomi). Po rozwinięciu takiego tweeta będzie można zobaczyć zdjęcia produktu wraz z jego opisem, oraz propozycjami podobnych produktów” – czytamy w serwisie Recode.

Źródło: Recode

Według dokumentacji, nowa aplikacja Twittera będzie umożliwiała bezpieczne przechowywanie danych adresowych oraz informacji dotyczących karty kredytowej. Stripe nie będzie przekierowywał konsumenta na kolejną stronę, więc transakcje przeprowadzane na Twitterze będą całkowicie bezpieczne.

Źródło: Recode

Twitter wydaje się robić wszystko co może, aby uczynić ze swojego serwisu platformę atrakcyjną dla reklamodawców i detalistów. Firma zatrudniła nawet Nathana Hubbarda, byłego CEO Ticketmastera, który został nowym szefem działu handlowego Twittera. Wszystko wskazuje na to, że firma poważnie przygotowuje się na dostosowaniu rozwiązań typowych dla e-commerce do warunków technicznych swoim portalu.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring