FedEx Express uruchomił w Polsce nową usługę

fedex2

FedEx Express ogłosił ekspansję usługi SenseAware do 14 nowych krajów Europy, w tym do Polski. Pozwoli to lepiej monitorować przesyłki o dużej wartości bądź krótkim terminie przydatności.

Usługa ruszy również w Belgii, Włoszech, Francji, Hiszpanii, Szwajcarii, Holandii, Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Czechach i w Niemczech. SenseAware łączy w sobie aplikację online z urządzeniem sesnorycznym. Dzięki tej usłudze klienci, którzy wysyłają drogie lub wrażliwe na otoczenie przedmioty za pośrednictwem FedEx, będą mogli śledzić je w czasie rzeczywistym. Poza monitorowaniem lokalizacji usługa pozwala sprawdzać temperaturę, stopień naświetlenia, względną wilgotność, ciśnienie oraz wstrząsy, na które narażona jest przesyłka. Urządzenie SenseAware 2000 wyposażone jest w sondę kriogeniczną, która może monitorować temperatury od -195°C  do +60°C .

„Jako że dzisiejsze otoczenie biznesowe staje się coraz bardziej złożone, informacja nigdy nie była dla przedsiębiorców tak cenna jak teraz.” – mówi Carlo Novi, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży w FedEx Express na kraje EMEA. „Dzięki naszemu programowi ekspansji międzynarodowej, coraz więcej klientów zyskuje dostęp do istotnych informacji. Dzięki nim mogą podejmować bardziej świadome decyzje, dostrzegać okazje biznesowe i zwiększać efektywność swojej sieci dostaw.”

Usługa Sense Aware może być przydatna dla wielu branż, które wykorzystują w swojej działalności cenne bądź nietrwałe produkty, w szczególności dla branży lotniczej, wytwórczej, medycznej i odzieżowej. Z usługi można korzystać do transportu ekskluzywnej odzieży, którą trzeba chronić przed wilgocią, a także urządzeń wykorzystywanych w awiacji, które mogą ulec łatwo zniszczeniu oraz wszelkich materiałów, których zniszczenie bądź zgubienie może zahamować proces produkcyjny.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring