W ciągu dwóch lat ruszy e-sklep Tape à l’oeil w Polsce

„Planujemy własny sklep internetowy Tape à l’oeil maksymalnie za dwa lata. Jednak już teraz polscy klienci mogą zamawiać nasze produkty przez internet w naszym międzynarodowym e-butiku dostępnym w języku angielskim.” – powiedział w Sebastian Jędreja, dyrektor na Polskę Tape à l’oeil.

„Dodatkowo wkrótce będzie możliwość bezpłatnego odbioru zamówień internetowych w naszych sklepach. Planujemy również rozpoczęcie współpracy z dużym multibrandowym sklepem internetowym.”

Tape à l’oeil to francuska marka dla dzieci –  od narodzin do 14 r. ż. Tape à l’oeil została stworzona 20 lat temu we Francji. Obecnie Tape à l’oeil posiada ponad 250 sklepów na całym świecie. Tape à l’oeil prowadzi również sprzedaż internetową poprzez platformę www.t-a-o.com. W Polsce marka Tape à l’oeil pojawiła się w kwietniu 2013 roku.

„W Polsce brakuje marek dedykowanych modzie dziecięcej. Klienci bardzo pozytywnie zareagowali na pojawienie się nowej marki specjalizującej się wyłącznie w modzie dziecięcej. Według opinii klientów Tape a l’oeil wprowadza dużo nowości i świeżość w ofercie modowej dla dzieci. Nasi klienci chwalą sobie szeroką ofertę naszych produktów, które są zarazem modne oraz wygodne.” – dodał Sebastian Jędreja.

Obecnie na terenie kraju działa 10 sklepów: w CH Auchan Piaseczno, CH M1 w Czeladzi, CH 3 Stawy w Katowicach, CH Korona we Wrocławiu, CH Zakopianka, M1 w Krakowie, CH Auchan w Łomiankach, CH Auchan Komorniki pod Poznaniem, CH Auchan Swadzim i CH Janki. Średnia powierzchnia salonów marki to 150 mkw., jednakże Tape à l’oeil otwiera punkty o powierzchni od 110 do 250 mkw., w zależności od wielkość miasta i atrakcyjność centrum handlowego.

Reklama

SCF 2017 Spring