Visa wprowadza nowe funkcjonalności dla e-sprzedawców

visa

Visa rozbudowała uruchomiony na początku 2012 r. serwis internetowy z ofertami dla posiadaczy kart Visa o kategorię Oferty Visa Business, czyli propozycje kierowane do użytkowników kart dla przedsiębiorców. Platforma Oferty Visa udostępnia obecnie blisko 100 ofert, z których można skorzystać zarówno przy zakupach internetowych, a także – dzięki specjalnym voucherom – przy zakupach w „tradycyjnych” sklepach wybranych sieci handlowych.

Oferty Visa Business – najnowsza kategoria, o którą wzbogacony został serwis Oferty Visa – jest skierowana do użytkowników kart Visa Business, przede wszystkim małych i średnich przedsiębiorców. W ramach Ofert Visa Business dostępnych jest obecnie około 20 ofert przygotowanych specjalnie z myślą o przedsiębiorcach.

Serwis Oferty Visa pozwala bankom oferować użytkownikom kart Visa dodatkowe usługi i dobierać oferty dostosowane do sezonu zakupowego, okazji czy profilu danego klienta. Na Ofertach Visa korzystają także detaliści, których oferty mają szansę trafić bezpośrednio do klientów banków-wydawców kart Visa. Obecnie, dzięki Ofertom Visa Business zyskują także mali i średni przedsiębiorcy, którzy płacąc kartami Visa Business, otrzymują dostęp do atrakcyjnych ofert dopasowanych do potrzeb działalności biznesowej. W ten sposób paleta korzyści płynących z korzystania z kart Visa Business – oprócz takich korzyści, jak m.in. kontrola nad firmowymi finansami czy możliwość swobodnego płacenia na całym świecie np. drogą internetową – staje się jeszcze bardziej kompletna.

„Visa stale tworzy i rozwija specjalne usługi dla produktów wydawanych przez banki członkowskie. Wprowadzenie Ofert Visa Business dowodzi szczególnej wagi, jaką Visa przywiązuje do wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce. „Dzięki nim banki mogą zaoferować posiadaczom kart Visa atrakcyjniejszą ofertę, a klienci końcowi – zarówno indywidualni, jak i biznesowi – korzystają ze specjalnych, często dopasowanych również sezonowo, zniżek i promocji” – dodaje Jakub Kiwior.

Serwis Oferty Visa został udostępniony użytkownikom kart Visa w Polsce, jako drugim kraju w Europie, na początku 2012 r. Serwis jest dostępny zarówno poprzez główną stronę internetową Visa, jak i bezpośrednio pod adresem www.visa.pl/oferty.

Visa Europe to organizacja zajmująca się technologiami płatniczymi, stanowi własność instytucji członkowskich – banków oraz innych firm świadczących usługi płatnicze z 37 krajów Europy – i jest przez nie zarządzana.

W Europie zostało wydanych 500 mln kart Visa, którymi jest już opłacane jedno na każde 6,50 euro wydawane w Europie na konsumpcję. W roku finansowym kończącym się we wrześniu 2013 r. całkowita wartość transakcji z użyciem kart Visa w całej Europie osiągnęła poziom 2 bilionów euro, z czego płatności w punktach handlowo-usługowych wyniosły 1,4 biliona euro, odnotowując wzrost o 8,5%. W handlu elektronicznym wydatki użytkowników kart Visa w całej Europie wzrosły w rocznym tempie 20% – ich obecny poziom to 240 miliardów euro.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring