Mangopay wprowadza siedem nowych walut, w tym złotego

Mangopay, dostawca rozwiązań płatniczych dla sklepów online i platform crowdfundingowych, ogłosił rozszerzenie swojego portfela walutowego. Od teraz system obsługuje siedem nowych walut, w tym polski złoty.

Wśród zmian wprowadzonych do Mangopay znalazły się następujące ułatwienia:

  • wprowadzenie siedmiu nowych walut (funt brytyjski, dolar amerykański, frank szwajcarski, polski złoty, oraz korony duńskie, szwedzkie i norweskie). Wkrótce do tej grupy dołączą dolary australijskie oraz kanadyjskie
  • możliwość dokonywania zapłaty przez użytkownika bez konieczności opuszczania witryny sklepu
  • nowy zestaw narzędzi typu open source ułatwiający integrację: PHP, Python, Ruby i Java
  • konta testowe dla sprzedawców, dzięki którym mogą uruchomić swoje usługi bezpośrednio przez witrynę mangopay.com

Mangopay to narzędzie szczególnie przydatne dla sklepów operujących na skalę międzynarodową. Firma pomaga swoim klientom w obsłudze płatności z udziałem osób trzecich, tworzeniu e-portfeli i zarządzaniu nimi, a także pobieraniu prowizji w bezpieczny, przejrzysty i prosty sposób. Platforma wyróżnia się konkurencyjnym systemem prowizyjnym, który kalkuluje opłaty jedynie na podstawie otrzymanych przelewów, obniżając stawki wraz z wzrostem sprzedaży. System obsługuje także zewnętrzne formaty płatności, jak ELV, Maestro czy iDeal.

Jednym z największych wyzwań technologicznych stojących przed serwisami sprzedażowymi, platformami crowdfundingowymi i aplikacjami mobilnymi w Europie jest implementacja systemu zarządzania płatnościami zaadaptowanego do ich potrzeb, który jednocześnie byłby dostosowany do wymogów międzynarodowych i europejskich regulacji prawnych. W przeciągu 10 miesięcy od powstania, MANGOPAY nawiązał współpracę ze 150 serwisami, dostarczając im takie właśnie rozwiązania. Wśród partnerów firmy znajdują się takie witryny, jak Vestiaire Collective, Ulule, La Fourchette, Vinted, Payplug, SmartAngels, Hopwork, Trendu, Eppela, IlockYou, Sailsharing, Qhaceshoy czy Farmdrop. W samym tylko 2013 rokuMangopay obsłużyło płatności na łączną kwotę 50 milionów euro.

Mangopay jest częścią Leetchi Group, działającej od listopada 2009 roku firmy posiadającej łącznie ponad milion klientów.

Reklama

SCF 2017 Spring