Sklep internetowy Wojas w nowej odsłonie

wojas

Firma Wojas zdecydowała się na wprowadzenie nowej odsłony sklepu internetowego. Odświeżony układ strony znacznie ułatwia klientom marki poruszanie się w e-sklepie. Klikając na poszczególne zdjęcia, klienci kierowani są w interesujące ich strefy sklepu.

Układ strony w intuicyjny sposób pozwala przeglądać ofertę produktów skierowanych do kobiet i mężczyzn, ale także sprawdzić, jakie modele obuwia firma zaproponowała w najnowszej kolekcji, które produkty są tzw. „must have” w obecnym sezonie. Ponadto klienci mogą zobaczyć aktualny katalog produktów marki oraz zdjęcia z kampanii reklamowej.

Firma Wojas zdecydowała się wprowadzić kilka nowości w swoim sklepie internetowym. Pierwszym rozwiązaniem jest możliwość odbioru zamówionych artykułów w stacjonarnych salonach sieci. Podczas opcji dostawy należy wybrać swój najbliższy salon. W chwili, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, firma wysyła powiadomienie na podany adres e-mail klienta. Zamówienie oczekuje na odbiór w sklepie przez 14 dni. Decydując się na tę opcję, dostawa produktów jest bezpłatna.

Ponadto firma wprowadziła opcję zakupów na raty. Aby skorzystać z tej opcji, wartość koszyka nie może być niższa niż 300 złotych. Klient może wybrać opcję spłaty od trzech do 36 rat.

Sklep internetowy Wojas oferuje zarówno produkty z aktualnej kolekcji, jak i produkty wyprzedażowe pochodzące z poprzedniego sezonu. Z kolei po kliknięciu z zakładkę „outlet” kupujący mogą po znacznie niższych cenach kupić ostatnie rozmiary obuwia pochodzącego z kilku wcześniejszych sezonów. W tym dziale można znaleźć pojedyncze modele tańsze nawet o 60%.

Jak już informowaliśmy, firma Wojas SA podała w ostatnim raporcie, że wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas SA w styczniu 2014 roku wyniosła prawie 14,5 milionów złotych i była wyższa o 28,6% od osiągniętych w styczniu 2013 roku.

Wojas jest jednym z największych polskich producentów obuwia dla kobiet i mężczyzn, który dysponuje siecią około 150 salonów firmowych w Polsce, na Słowacji i Ukrainie. We wrześniu 2013 roku otwarto pierwszy franczyzowy salon marki Wojas w Centrum Handlowym Palladium Praga w Czechach.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring