E-sklep My-Wardrobe ma alternatywę dla internetowych „zakupów w ciemno”

My-Wardobe.com, sklep z luksusową odzieżą dla kobiet uruchomił darmową usługę, która pozwala klientom przymierzyć produkt przed kupieniem go – wynika z artykułu w Marie Claire.

my-Wardrobe

Klienci sklepu będą mogli zamawiać ubrania luksusowych projektantów, takich jak Marc Jacobs, Michael Kors, Rebecca Minkoff czy Diane von Furstenberg, z przesyłką za darmo, przymierzyć je w ciągu siedmiu dni i zapłacić dopiero wtedy, gdy zdecydują się je kupić. Klienci, którzy zamówią produkt przed południem, otrzymają przesyłkę jeszcze tego samego wieczoru. Ubrania, które nie pasują, można po prostu odesłać do sklepu.

Andrew Curran, prezes My-Wardrobe, powiedział Marie Claire, że celem usługi jest „przełamanie niektórych barier hamujących zakupy online” poprzez umożliwienie klientom przymierzania produktu, zanim zapłacą za niego z góry.

„Klient płaci tylko wtedy, gdy jest zadowolony.” – powiedział Curran. „Ta usługa ma za zadanie ułatwić życie tak, jak tylko jest to możliwe. Mamy nadzieję, że klienci ją docenią i będą wracali do naszego sklepu.”

Uruchomiony w 2006 roku sklep My-Wardrobe ma na celu uproszczenie doświadczenia zakupowego. Kolekcja jest wybierana przez ekspertów zakupowych pod przywództwem Carmen Borgonovo, przedtem redaktor działu mody w Harper’s Bazaar. Sklep oferuje zestawy ubrań i akcesoriów z ponad 200 luksusowych kolekcji. My-Wardrobe ma globalny zasięg, a jednocześnie szczyci się tym, że promuje marki z kluczowych rynków skandynawskich, europejskich i północnoamerykańskich. Wśród designerów znajdują się 3.1 Phillip Lim, Acne, Carven, a także dostawca akcesoriów Vintage Heirloom.

Reklama

SCF 2017 Spring