Home&You: oferta e-sklepu inspirowana przez fanów na Facebooku

Sklep online Home&You, marki należącej do LPP TEX, wystartował pod koniec 2012 roku i przez kolejne miesiące cieszył się coraz większym zainteresowaniem. Marka skutecznie buduje swoją obecność w social media, organizując akcje i konkursy z myślą o klientach internetowych. W marcu wprowadzi do oferty produkty zaprojektowane przez fanów na Facebooku. 

Home&You obserwuje wzrost zainteresowania zakupami artykułów dekoracyjnych przez internet. „Szczególne znaczenie dla zwiększenia dynamiki sprzedaży miały z pewnością specjalne akcje promocyjne dedykowane wyłącznie zakupom online.” – mówi Jarosław Ruciński, kierownik sklepu online Home&You. Sklep działa w modelu cross-channel. Zarówno salony stacjonarne home&you, jak i sklep online posiadają taki sam asortyment. Organizowane są zarówno specjalne działania marketingowe dla sklepu online, jak i wspólne akcje promocyjne obejmujące zakupy online i offline. Sklep online jest również silnie komunikowany na profilu Home&You w serwisie Facebook.

home_you2

Fanpage marki Home&You na Facebooku

Marka skutecznie angażuje swoich fanów na Facebooku. Fan page „Home&you” ma już blisko 100 tys. fanów.  Systematycznie organizowane są konkursy z nagrodami. „W ostatnim czasie był to m.in. konkurs na najpiękniejszą dekorację choinki oraz konkurs „Zaprojektuj własny kubek”, w którym uczestnicy przesyłali propozycje autorskich grafik. W marcu do sprzedaży zostaną wprowadzone kubki zaprojektowane właśnie przez naszych fanów.” – zapowiada Jarosław Ruciński.

„Zauważamy, że zwiększa się świadomość nowych trendów w aranżacji wnętrz. Przywiązujemy większą wagę do wystroju naszych pomieszczeń, coraz chętniej korzystamy z pomocy projektantów wnętrz. Częściej też decydujemy się na zmiany w wystroju i szukamy nowych dodatków czy akcesoriów. Aby zaoszczędzić czas, wybieramy właśnie sklepy online. Zakupy online to również idealne rozwiązanie dla osób z mniejszych miejscowości, w których niedostępne są salony z artykułami wnętrzarskimi lub ich oferta jest niekompletna.” – dodaje.

home_you1

Sklep internetowy Home&You

Jak twierdzi Jakub Ruciński, z roku na rok klienci chętniej decydują się na zakupy online. „Potwierdzają to różnorodne raporty, jak i nasze obserwacje. Dużą rolę odgrywają tu urządzenia mobilne, z których korzysta coraz więcej osób.”. Strona Home&You nie posiada jeszcze wersji mobilnej, jest jednak responsywna.

Kolejnym krokiem w rozwoju sklepu internetowego będzie wejście ze sprzedażą na rynki zagraniczne. „Obecnie sklep online działa na ternie Polski, w przyszłości uruchomiona zostanie również sprzedaż zagraniczna.” – zapowiada Ruciński.

Sklep online obsługiwany jest przez magazyn centralny, który mieści się w Kowalach pod Gdańskiem.Przesyłki są doręczane w ciągu 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. Płacić można za pobraniem, przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą/kredytową. Sklep współpracuje z systemem PayU.

Firma LPP TEX S.A., do której należy marka Home&You, jest  importerem i dystrybutorem artykułów wyposażenia wnętrz, funkcjonującym na polskim rynku od ponad 14 lat. W roku 1995 firma przekształciła się w spółkę akcyjną LPP S.A. Dwa lata później wyodrębniono część przedsiębiorstwa odpowiedzialną tylko za dystrybucję tekstyliów domowych,  tworząc spółkę akcyjną LPP TEX S.A. Obecnie działalność firmy skupiona jest na dwóch markach: Home&You oraz Essex.

Pierwszy własny salon marki home&you powstał w 2006  Obecnie posiada 78 własnych salonów sprzedaży, w tym 10 za granicą: w Rosji, na Ukrainie, w Czechach i w  Estonii.

Reklama

SCF 2017 Spring