Marzec w e-Izbie pod znakiem marketingu online

Online retailing konferencja

Sprzedaż przez internet jest wciąż bardzo młodą gałęzią e-handlu. Całe zespoły pracują nad usprawnieniem działania biznesu w sieci. Jak prowadzić skuteczne kampanie marketingowe w internecie? Z jakich narzędzi korzystać? Izba Gospodarki Elektronicznej zaprasza na kolejne seminarium z cyklu „e-Commerce Polska business mix” w czwartek 13 marca.

E-Commerce Polska business mix to cykl 8 seminariów edukacyjnych, w trakcie których wiedzę przekazują praktycy branżowi i eksperci e-Izby. Jest to doskonała okazja do pozyskania wiedzy i wartościowych kontaktów biznesowych, a także do poznania  aktualnych trendów związanymi z tematyką e-commerce.

„Jest wiele opinii wskazujących, że marketing online nie różni się niczym szczególnym od tradycyjnego. W rzeczywistości różnice są diametralne. Dlatego wiedza w jego zakresie jest  tak ważnym elementem na ścieżce do sukcesu biznesu w internecie ” – tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor operacyjny biura Izby Gospodarki Elektronicznej

Drugie seminarium z cyklu rozpocznie prelekcja dotycząca istotności web marketingu. Opowie o tym Jarosław Sokołowski z Netsolutions. Natomiast Bartek Trośniak z Tradedoubler zdradzi tajniki niestandardowych metod sprowadzania klientów do e-sklepu.

Po przerwie zajęcia otworzy wykład o e-mail marketingu, czyli umiejętności tworzenia skutecznych newsletterów. Poprowadzi go Michał Wojciechowicz ze Splio. Po nim pałeczkę przejmie Magdalena Górak z Profeiny, która wyjaśni jak prowadzić PR e-sklepu. Przedostatni blok dotyczył będzie metod mierzenia efektów działań marketingowych. Głos zabierze w nim Katarzyna Garbaciak, iStore.pl. Spotkanie zamknie Krzysztof Przybysławski z Bluerank, który zaprezentuje case study – motointegrator.pl.

Sponsorem seminarium Marketing online w e-commerce jest nazwa.pl oraz Bluerank, partnerem technologicznym firma Softhis. Partnerami edukacyjnymi są: Szkoła Główna Handlowa oraz Akademia Leona Koźmińskiego. Wśród patronów medialnych znalazł się serwis Marketing przy kawie, evigo.pl oraz e-gospodarka.pl.

Jako nazwa.pl od lat wspieramy polskich przedsiębiorców, ułatwiając prowadzenie działalności w internecie. Ale produkty i usługi to nie wszystko – chcemy budować w przedsiębiorcach świadomość, że także skuteczne działania e-marketingowe i komunikacyjne w internecie mogą być kluczowymi czynnikami sukcesu – dlatego wspieramy seminarium „Marketing online w e-commerce” – wyjaśnia Krzysztof Jagliński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Pionu Strategii Marketingowej i Relacji z Klientem w nazwa.pl

Bierzemy udział w tej inicjatywie, ponieważ edukacja rynku jest jednym z ważniejszych aspektów działalności Bluerank. Staramy się merytorycznie wspierać spotkania, na których poruszane są najistotniejsze zagadnienia służące rozwojowi biznesu e-commerce w Polsce.  e-Commerce Polska business mix jest cyklem seminariów z należycie dobraną tematyką do odpowiedniego grona odbiorców, gdzie dzięki temu istnieje duży potencjał biznesowy zarówno dla słuchaczy, jak i prelegentów. – Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank

Zajęcia odbywać się będą w siedzibie e-Izby w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 12 piętro, Zebra Tower, sala konferencyjne BL. Dla członków e-Izby udział jest bezpłatny. Dla firm niezrzeszonych koszt uczestnictwa wynosi:

  • 199 zł netto/osoba/seminarium – udział w min. 1 seminarium
  • 99 zł netto/osoba/seminarium – udział w min. 4 seminariach
  • 50 zł netto/osoba/seminarium – udział w cyklu 8 seminariów

Zgłoszenia będą przyjmowane tylko online – formularz znajduje się na stronie seminariów:

http://bm.eventy.ecommercepolska.pl/

Reklama

SCF 2017 Spring