Kanadyjski BufferBox łączy siły z Google Shopping

BufferBox, kanadyjski operator logistyczny proponujący rozwiązania podobne do polskich Paczkomatów InPost, nawiązał współpracę z Google Shopping. Jednocześnie firma zrezygnowała z dalszego świadczenia usług w swoim autorskim formacie. Wspólnie firmy planują przedstawić klientom ofertę, która będzie w stanie konkurować z rozwiązaniami proponowanymi przez amerykańskiego giganta – Amazon’s Lockers.

„Stale szukamy nowych sposobów na jeszcze łatwiejszą dostawę produktów zamówionych online. Najważniejsza jest dla nas sprecyzowanie rejonów, w których powinniśmy skupić swoje działania. Dlatego właśnie rezygnujemy z BufferBox jako osobnej usługi. Uważamy, że nasz zespół i technologia, którą wspólnie opracowaliśmy, lepiej sprawdzi się przy wdrażaniu produktów zaprojektowanych w ramach ścisłej współpracy z Google Shopping” – czytamy na blogu firmy.

BufferBox działa od 2011 roku. Firma świadczyła usługi analogiczne do polskiego InPost, oferując rozwiązanie bazujące na tej samej idei, co rodzime Paczkomaty. Towar zamówiony w internecie klient otrzymywał na adres dedykowanej skrzynki pocztowej, którą następnie aktywował specjalnym, jednorazowym kodem bezpieczeństwa.

Po przeprowadzeniu pilotażu nowego projektu na terenie kampusu Uniwersytetu Waterloo, BufferBox rozwinął zasięg swoich usług na obszar Toronto i okolic. W roku 2012 Google kupił firmę za 25 milionów dolarów, a 2012 BufferBoxy pojawiły się w rejonie San Francisco. „To nadal wstępny etap biznesu, jednak cieszymy się na dalszą współpracę i integrację naszych usług. Mamy nadzieję już niedługo działać wspólnie w nowych lokalizacjach” – komentowali wówczas sprawę przedstawiciele Google.

Ostatnie zamówienia BufferBox przyjmie 31 marca 2014 roku. Otrzymane przesyłki będzie można odebrać do 21 kwietnia.

Zapraszamy do zapoznania się z oryginalną wersją artykułu w serwisie Evigo.com

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring