Brytyjski ASOS razem z DPD oferuje nowe opcje dostawy

DPD online retailing

DPD, czyli najszybciej rozwijająca się firma kurierska z Wielkiej Brytanii, planuje uruchomić wachlarz nowych usług. Partnerem DPD w nowym projekcie będzie znany sklep internetowy z odzieżą, ASOS.

W ramach nowej usługi, klienci zamawiający towary z internetowego sklepu ASOS będą otrzymywali notyfikację o planowanej dostawie aż 12 godzin przed terminem jej doręczenia. Dzięki temu będą mogli tak zaplanować swój plan dnia, aby odebrać paczkę w dogodnych dla nich miejscu i czasie.

Dodatkowo, klienci otrzymają możliwość skorzystania z trzech nowych opcji dostawy: „Deliver to a Safe Place”, „Collect From Nearest Depot” oraz „Upgrade My Delivery.” Nowe funkcje będą dostępne z poziomu urządzenia mobilnego oraz tradycyjnego komputera i umożliwią podanie alternatywnych adresów dostawy na wypadek, gdyby klient nie mógł odebrać paczki osobiście.

„Nasza współpraca z ASOS wyznacza nowe standardy dostawy towarów do klienta. Mieliśmy już okazję pracować wspólnie przy projektach usług kurierskich, a reakcja klientów na zaproponowane rozwiązania przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Wystarczy zajrzeć na naszego Twittera i sprawdzić, ilu klientów śledzi drogę swojej przesyłki!” – mówi Dwain McDonald, prezes DPD. „Internetowe sklepy z odzieżą to branża rozwijająca się niezwykle szybko. Naszym zadaniem jest zapewnienie jej narzędzi, które zapewnią jej lojalnych klientów” – dodaje.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną wersją artykułu w języku angielskim w serwisie Evigo.com

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring