Mexx tymczasowo zamyka swój sklep internetowy

Holenderska sieć odzieżowa Mexx zamknęła tymczasowo swój sklep internetowy. Firma planuje wprowadzić w swojej platformie online szereg innowacyjnych zmian. Nowa wersja sklepu ma ruszyć w roku 2015.

mexx21

„Wyłączamy serwery i mówimy naszym klientom dobranoc – ale tylko na chwilę” – czytamy na stronie Mexx. „Cenimy naszych klientów i chcemy im zaoferować najlepsze możliwe rozwiązania. Nowa wersja naszego sklepu, którą uruchomimy już w 2015 roku, będzie rewolucyjna pod względem interfejsu.” W międzyczasie, firma planuje skupić się na angażowaniu klientów w pozostałe kanały sprzedaży oraz stale informować ich o swojej ofercie.

Sklep internetowy Mexx ostatnie zamówienia przyjął ostatniego dnia lutego. Produkty firmy są obecnie dostępne online jedynie w sklepach partnerskich, między innymi w V&D, 3 Suisses, Zalando, Amazon.de i Amazon.fr. Firma zapewnia, że wszystkie złożone do tej pory zamówienia zostaną zrealizowane bez żadnych zakłóceń. Przedstawiciele Mexx twierdzą również, że procedura zwrotu towarów zamówionych w sklepie internetowym nie zmieni się. Klienci będą mogli zwrócić zakupione towary w terminie 14 dni od daty ich otrzymania, a w zamian otrzymają pełną kwotę, którą zapłacili. Nie będzie natomiast możliwa wymiana kupionego przedmiotu na inny model ani rozmiar.

Mexx to sklep odzieżowy założony w 1986 roku w Amsterdamie. Firma specjalizuje się w produkcji odzieży casualowej, inspirowanej modą miejską. Mexx posiada własną sieć sklepów tradycyjnych, oraz prawie 300 salonów działających na zasadzie franszyzy. Firma jest obecna w ponad 50 krajach.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną wersją artykułu w języku angielskim w serwisie Evigo.com

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring