Nexterio.pl nawiązuje współpracę z InPost

Nexterio.pl konsekwentnie realizuje nową strategię. Po rebrandingu i zmianach wizualnych na stronie, przyszedł czas na poszerzenie oferty. Od teraz towary zamówione w Nexterio można odbierać w Paczkomatach firmy InPost.

Źródło: Nexterio.pl

InPost to obecnie największy niezależny operator pocztowy na polskim rynku. Do grona firm korzystających z innowacyjnego rozwiązania opracowanego przez firmę, czyli Paczkomatów, dołączył sklep Nexterio.pl, działający w branży domowo-ogrodniczej. Ze względu na ograniczenia gabarytowe Paczkomatów, tylko przesyłki o odpowiednich wymiarach i maksymalnej wadze 25 kg mogą być dostarczone w ten sposób.

„Zamówienie z naszego sklepu internetowego można otrzymać na 3 sposoby: poprzez odbiór osobisty w stacjonarnym punkcie w Kielcach, wspomniane Paczkomaty lub kuriera. Współpracujemy z firmami kurierskimi takimi jak UPS Polska Sp. z o.o., DB SCHENKER i GEFCO Polska. W Nexterio.pl posiadamy produkty, które w trosce o bezpieczeństwo trzeba przewozić na paletach, jak i takie, które można wysłać w specjalnych paczkach. Dobór firmy kurierskiej uzależniony jest od zamawianego asortymentu. Klienci informowali nas, że chcą mieć możliwość otrzymywania zamówień zarówno w godzinach wieczornych, jak i w weekendy. Takich rozwiązań niestety nie ma w standardowych usługach firm kurierskich” – wyjaśnia w rozmowie z Evigo.pl Robert Kleśny, prezes zarządu Megastore.pl S.A. „Firma InPost jest największym niezależnym operatorem pocztowym, który dostarcza takie rozwiązania, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę. Dzięki nowej usłudze klienci mogą decydować o miejscu i czasie odbioru – paczkomaty są dostępne w całej Polsce i działają 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu” – dodaje.

Nexterio.pl to internetowa platforma sprzedażowa, w którym można znaleźć artykułu z branży Dom i Ogród. Sklep zapewnia artykuły do wyposażenia wnętrz, aranżacji ogrodu oraz asortyment związany z majsterkowaniem. Jest częścią Megastore.pl S.A., która działa na rynku od 2009 roku.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring