Rusza nowa aplikacja mobilna Carrefour

carrefour_aplikacja_mobilna

Carrefour Polska udostępnił nową aplikację mobilną Mój Carrefour. Dzięki nowej usłudze można tworzyć listy zakupowe i na bieżąco śledzić gazetki z promocjami i aktualnościami w Carrefour.

Aplikację można pobrać  z Google Play oraz App Store. Jest dostępna dla telefonów z systemem Android oraz iOS.

Nowa usługa daje możliwość śledzenia oferty i promocji dostępnych we wszystkich sklepach sieci Carrefour oraz udostępnia aktualności dotyczące interesującego klienta sklepu/lokalizacji. Jest to szczególnie przydatne, gdyż oferta, ceny poszczególnych produktów i promocje są różne dla poszczególnych sklepów Carrefour. Dzięki aplikacji klienci będą mogli także w prosty sposób przygotować własną listę zakupów z możliwością podzielenia się nią z innymi osobami. Aplikacja ułatwi także dodawanie produktów do listy poprzez skanowanie kodów kreskowych poszczególnych towarów.

Mój Carrefour to aplikacja, która, jak poinformowali przedstawiciele Carrefour Polska, powstała, aby ułatwić codzienne życie oraz zaoszczędzić czas. Jest alternatywą dla tworzonych na kartkach tradycyjnych list zakupów. Aplikacja umożliwi także wyszukanie najbliższego sklepu Carrefour i udostępnia ogólne informacje o sklepach sieci.

Najważniejsze działy aplikacji to: Twój Sklep (aktualne promocje, ceny, gazetka i oferta wybranego sklepu Carrefour), Sklepy (wyszukiwarka sklepów), Akcje Promocyjne, Konkursy i Loterie, Lista Zakupów, Skaner Kodów.

Przypomnijmy, że Carrefour Polska nie udostępnia sklepu online. Jak już informowaliśmy, na razie spółka nie prowadzi prac związanych z uruchomieniem e-sklepu. – Cały czas obserwujemy ten rynek, przyglądamy się efektom i szacujemy jego możliwości – poinformowali przedstawiciele firmy we wrześniu 2013 roku.

W ubiegłym roku wystartowała jednak nowa witryna Carrefour. Strona została podzielona na dwie części: korporacyjną, gdzie znajdują się informacje o firmie Carrefour, oraz konsumencką. Konsumencka część ułatwia odnalezienie sklepu w swojej okolicy i daje możliwość szybkiego zapoznania się z ofertą wybranego sklepu. Nowa witryna Carrefour.pl oferuje także możliwość przygotowania listy zakupowej online przy współpracy z Listonic. Przeglądając stronę, klienci mogą wybrać interesujące ich produkty i opracować elektroniczną listę zakupów.

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: minimarket i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową sklepów uzupełniają stacje paliw.

Reklama

SCF 2017 Spring