Nokaut.pl ma nowy system prezentacji produktów

Porównywarka cenowa Nokaut.pl wprowadziła nowy sposób ułożenia produktów na stronach kategorii. Dzięki temu, klienci poszukujący konkretnego produktu w pierwszej kolejności będą mogli zapoznać się z ofertami, które zawierają szczegółowy opis artykułu, dokładne parametry oraz zdjęcia.

Oferty zawierające niekompletne informacje o produkcie będą znajdowały się na dalszych pozycjach porównywarki. Nowa opcja ma zachęcić sprzedawców do udostępniania precyzyjnie przygotowanej i opisanej oferty. Od niedawna klienci odwiedzający przeglądarkę mogą także korzystać ze zmienionej strony produktu. Lepiej widoczne będą najważniejsze parametry znalezionego produktu i opinie o nim. Rozbudowano też funkcję rekomendacji podobnych artykułów.

nokaut-strona-produktowa

Nowy wygląd strony produktowej Nokaut.pl

Obok zmian na stronach serwisu, Nokaut.pl wprowadza również udogodnienia dedykowane partnerom biznesowym. W ostatnim czasie porównywarka zakończyła współpracę z tymi dużymi serwisami internetowymi, z których ruch charakteryzował się niską efektywnością. Nokaut.pl cały czas poszukuje źródeł ruchu, który znajdzie przełożenie na wyniki sprzedaży sklepów. Testowane są różne rozwiązania tak, aby użytkownicy wchodzący na Nokaut.pl za pośrednictwem odpowiednio wyselekcjonowanych stron partnerskich, byli w większym stopniu ukierunkowani na zakup konkretnych produktów.

Porównywarka Nokaut.pl zmodyfikowała też mechanizm, którego celem jest zwiększenie ochrony sklepów przed nieuczciwymi działaniami użytkowników i konkurencji. Ulepszony mechanizm jeszcze skuteczniej niż dotychczas wykrywa podejrzany ruch w postaci wzmożonej ilości przekierowań na ofertę sklepu i tym samym nie pozwala na pobieranie od niego opłat za takie przekierowania.

nokaut-udogodnienia

„Celem wszystkich wprowadzonych dotychczas zmian na Nokaut.pl jest ułatwienie użytkownikowi nawigacji oraz znalezienia wszystkich informacji o produkcie, pozwalających na podjęcie decyzji zakupowej. Te zmiany wpływają też na podniesienie konwersji w sklepach, a co za tym idzie – zwiększenie rentowności promocji oferty sklepu w porównywarce Nokaut.pl. Dodatkowo, aby umożliwić sklepom optymalizację kampanii, udostępniliśmy testowo zmieniony panel Centrum Sprzedawcy, w którym sklep zarządza swoimi ofertami. Panel został odświeżony i rozszerzony o dodatkowe opcje: dokładniejszą informację o bieżących aktualizacjach ofert oraz możliwość promowania i zarządzania pojedynczymi ofertami.  Największym wyzwaniem jest znalezienie „złotego środka” między wygodą użytkownika a interesem sklepu – myślę, że wprowadzone zmiany są krokiem milowym w tym kierunku.” – powiedziała Anna Sykut, specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta biznesowego w Nokaut.pl.

Porównywarka cen Nokaut.pl ma 2,5 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2013), 14 mln ofert i współpracuje z ponad 3.500 e-sklepami.

Reklama

SCF 2017 Spring