House of Fraser: nowa aplikacja pomoże łatwiej dobrać produkt

House of Fraser wprowadza rozwiązanie, które ograniczy ryzyko dobrania ubrania nieodpowiedniego do swoich rozmiarów. Brytyjski sprzedawca nawiązał współpracę z True Fit, firmą technologiczną wykorzystującą Big Data. Efektem jest narzędzie, które zarekomenduje klientowi odpowiedni fason i rozmiar.

Narzędzie True Fit można w pełni zintegrować ze sklepem internetowym, tak jak w House of Fraser. Pomoże ono dobrać rozmiar odpowiedni dla sylwetki klienta. Uruchomienie programu trwa 60 sekund. Należy wypełnić formularz i odpowiedzieć na kilka pytań o typ sylwetki i o preferowany fason ubrań.

true-fit-retailers-conversion-1

Formularz aplikacji True Fit

Nie trzeba dokonywać żadnych pomiarów. True Fit korzysta z szerokiej bazy danych o rozmiarach ubrań różnych marek ubrań i obuwia, pomagając dobrać właściwy fason i rozmiar.

true-fit-retailers-conversion-3

Zastosowanie True Fit pomaga zwiększyć konwersję

Jeśli program stwierdzi, że ubranie nie będzie dobrze pasowało, daje delikatnie do zrozumienia, że wybór nie jest trafny.

true-fit-retailers-conversion

Klient dowie się, czy wybrany produkt będzie dla niego odpowiedni

Firma zapewnia również wgląd w bogatą bazę danych o markach i sklepach partnerskich. Z narzędzia True Fit korzystają sprzedawcy tacy jak: Oscar de la Renta, Nordstrom, Gilt,Macy’s, Joe’s Guess, Zalando, Garnet Hill, Hudson’s Bay, Maricano, czy Brooks Brothers. Ostatnio True Fit nawiązała również współpracę z firmą Demandware, oferując usługi klientom tej platformy.

„Partnerzy True Fit zanotowali kilkakrotny wzrost konwersji oraz spadek liczby zwrotów. Ponadto, klienci, którzy posiadają profile w True Fit o 60% chętniej kupują ubrania marki po raz pierwszy w życiu.” – informuje firma.

Przeczytaj pełną wersję artykułu w serwisie Evigo.com

Reklama

SCF 2017 Spring