Nowe narzędzia Google pomogą poprawić reputację e-sklepu

Google uruchomi nowe narzędzie, dzięki któremu firmy korzystające z AdWords będą mogły zamieszczać w reklamach opinie i ratingi. Nowa funkcja pomoże zadbać o dobrą reputację e-sklepu.

Jak wynika z bloga Inside Adwords, nowy format reklam w wyszukiwarce Google będzie zawierał pole, na którym pojawią się dodawane przez klientów recenzje. Obecnie funkcja dostępna jest w języku angielskim w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanadzie, jednak wkrótce zostanie rozszerzona na inne języki i pojawi się na kolejnych rynkach.

google-consumer-ratings-annotations

W sponsorowanych wynikach wyszukiwania Google pojawią się opinie klientów

Google podaje, że w testach beta nowy format reklamy zwiększył klikalność o 10%. Firmy mogą albo zamieścić bezpośredni cytat albo streszczenie recenzji pochodzącej z zewnętrznego, wiarygodnego źródła. Ratingi są generowane na podstawie danych z platformy  Google Consumer Surveys. Dostarcza ona opinie konsumenckie na podstawie przeprowadzanych sondaży. W ten sposób Google eliminuje stronniczość opinii, które są wadą rozwiązań otwartych dla wszystkich użytkowników. Jak twierdzi Google, baza opinii i ratingów będzie stale odświeżana.

W ostatnim czasie Google potęguje wysiłki związane z optymalizacją reklam tak, aby były one lepiej widoczne i bardziej angażujące. Koncern zapowiedział, że udostępni reklamodawcom funkcję, dzięki której będą płacili za reklamy na podstawie ich liczby wyświetleń. W styczniu dodano też nowe funkcje  do Engagement Ads. Dzięki temu lepiej wyświetlają się na różnych typach urządzeń.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną wersją artykułu w języku angielskim w serwisie Evigo.com

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring