Seminarium dla branży e-commerce poświęcone logistyce

conference

Jakie są najnowsze światowe trendy w dostarczaniu przesyłek? Jak optymalizować proces dystrybucji? Na te i inne pytania z zakresu  logistyki i dystrybucji w e-commerce odpowiedzą uczestnicy seminarium  w ramach cyklu „e-Commerce Polska business mix”. Spotkanie przeznaczone jest dla sklepów internetowych.

Seminarium, które odbędzie się 10 kwietnia 2014 roku, zainauguruje prelekcja dotycząca wykorzystania kodów kreskowych w e-sklepie, poprowadzi ją Jacek Pucher z GS1. Adam Tomczyk z X-press Couriers wyjaśni, jakie znaczenie ma doręczanie paczek w dniu zamówienia, a także omówi światowe trendy dotyczące tego zagadnienia.

O innowacyjnych rozwiązaniach IT wspierających logistykę sklepów internetowych, czyli systemach zarządzania zleceniami w sklepie internetowym oraz śledzenia i monitorowania przesyłek, a także o prognozowaniu popytu i planowaniu zapasów dla towarów sklepów internetowych opowiedzą Dawid Doliński i dr inż. Marcin Hajdul z Instytutu Logistyki i Magazynowania.

Po przerwie zajęcia rozpoczną się prezentacją Mateusza Kapusty z X-KOM.PL, który wyjaśni jak optymalnie planować systemy dystrybucji towarów w sklepach internetowych. Seminarium zakończy się wystąpieniem Damiana Puczyńskiego z Dazumi, który określi jaka jest rola operatora logistycznego dla sklepów internetowych.

„Bardzo wielu przedstawicieli e-sklepów sugerowało nam, że obszar logistyki i dystrybucji pozostawia wiele pytań, a jakość świadczonych usług w zakresie doręczania wymaga poprawy. Nie możemy pozostać obojętni na takie głosy z branży, dlatego przystąpiliśmy do stworzenia programu seminarium, dzięki któremu będzie można zaczerpnąć wiedzy z zakresu logistyki i dystrybucji.” – tłumaczy Patrycja Sass Staniszewska z e-Commerce Polska.

W programie „e-Commerce Polska business mix” przewidziano osiem seminariów zawierających najistotniejsze zagadnienia służące rozwojowi biznesu e-commerce: Customer experience, e-legislacja, e-logistyka i dystrybucja, e-płatności, marketing online w e-commerce, oprogramowanie dla e-commerce, RTB, sprzedaż online.

Zajęcia odbywać się będą w siedzibie e-Izby w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 12 piętro Zebra Tower, sala konferencyjne BL. W poszczególnych seminariach może wziąć udział 50 osób. Dla członków e-Izby udział jest bezpłatny. Dla firm niezrzeszonych koszt uczestnictwa wynosi:

  • 199 zł netto/osoba/seminarium – udział w min. 1 seminarium
  •   99 zł netto/osoba/seminarium – udział w min. 4 seminariach
  •   50 zł netto/osoba/seminarium – udział w cyklu 8 seminariów

Zgłoszenia będą przyjmowane tylko online – formularz znajduje się na stronie seminariów.

Patronem medialnym seminarium jest Evigo.pl

Reklama

SCF 2017 Spring