Sephora z nową platformą społecznościową

Francuska sieć salonów kosmetycznych Sephora uruchomiła nową platformę sprzedażową, nawiązującą do koncepcji mediów społecznościowych. Użytkownicy Beauty Board mogą dodawać swoje zdjęcia, oznaczać produkty których używają oraz dzielić się wskazówkami i poradami.

Według przedstawicieli Sephory, nowa platforma została zaprojektowana tak, aby zapewnić jej prawidłowe funkcjonowanie zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych. Ma ona także zawierać szereg funkcji generujących zaangażowanie użytkownika.

sephora social platform e-commerce

Źródło: Sephora

Beauty Board umożliwia wyszukiwanie zdjęć ulubionych produktów i stylizacji, udostępnionych przez innych użytkowników. Można w tym celu skorzystać z odpowiednich filtrów oraz wyświetlać wyniki według różnych kryteriów, jak popularność czy podział na kategorie. Wyszukiwanie działa także dla słów kluczowych i hashtagów. Wybrane produkty będzie można oznaczać na zdjęciach, tak aby inni użytkownicy mogli skompletować produkty niezbędne do stworzenia konkretnej stylizacji. Ponadto, materiały umieszczone na Beauty Board będzie można bez problemu udostępnić na innych portalach społecznościowych, jak Facebook, Pinterest, Twitter i Google Plus. Dostęp do serwisu można uzyskać korzystając ze swojego konta na stronie Sephora.com bądź zakładając nowy profil.

sephora social platform e-commerce

Źródło: Sephora

„Nasi klienci chętnie dzielą się wiedzą i uwagami o naszych produktach w przeróżnych mediach społecznościowych, w tym na platformach takich, jak Instagram czy Pinterest” – mówi Julie Bornstein, dyrektor marketingu Sephory. „Nasza nowa platforma wprowadza do tego modelu nową jakość” – dodaje.

sephora social platform e-commerce

Źródło: Sephora

Sephora to międzynarodowa sieć salonów kosmetycznych, założona w Paryżu w roku 1970. Obecnie w skład sieci sprzedaży firmy wchodzi około 1300 sklepów w 27 krajach.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną wersją artykułu w serwisie Evigo.com

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring