Sklep online Larsson & Jennings łączy funkcjonalność z luksusowym designem

Larsson & Jennings to e-sklep z luksusowymi zegarkami. Sprzedaje produkty, które łączą „klasyczną brytyjską estetykę” z „minimalistycznym szwajcarskim designem”. W podobnej stylistyce utrzymana jest strona internetowa sklepu, zaprojektowana w elegancki sposób (duże zdjęcia, przejrzysty układ) oraz cechująca się pieczołowitą estetyką i wysoką funkcjonalnością (krótkie filmy, responsywny design).

larsson-jennings-homepage

1. Pięknie responsywna strona

Na ekranie komputera strona opatrzona dużymi zdjęciami, wygląda świetnie, jednak jest w pełni responsywna i jeszcze lepiej prezentuje się na urządzeniach przenośnych. Strona jest w bardzo zaawansowany sposób zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Larsson & Jennings zadbał o to, żeby produkt wyświetlał się na małych ekranach w centrum strony, co upraszcza proces zakupowy.

larsson-jennings-responsive-website

2. Zbliżenia na detale

Gdy użytkownik kliknie na zegarek, ma możliwość powiększenia i oglądania produktu pod wieloma kątami. Każdy z nich jest pokazany w pięciu czy sześciu różnych ujęciach. Każde z nich można powiększyć do takich rozmiarów, że każdy szew na pasku od zegarka widoczny jest gołym okiem. Zdjęcie reaguje na przesuwanie kursora, powiększając każdy centymetr produktu.

larsson-jennings-product-zoom

3. Krótkie filmy zamieszczane na każdej podstronie produktowej

Każda strona prezentująca produkt zawiera film przedstawiający osobę noszącą dany zegarek. Film trwa 15 sekund, pokazuje elegancko ubranych mężczyzn i kobiety, prezentujących zegarki. Każdy z nich jest skomponowany tak, żeby w sposób naturalny prezentować zegarek w codziennych sytuacjach, sugerując jednocześnie, że jest to produkt wysokiej jakości, lecz dostępny dla każdego.

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com

Reklama

SCF 2017 Spring