Wp.pl i Cuponation stworzyły platformę z e-kuponami

kuponyrabatowe.pl e-commerce e-sklep

Grupa Wirtualna Polska, lider w polskim internecie oraz Cuponation, czołowy na świecie serwis z kodami rabatowymi, nawiązały współpracę. Jej owocem jest platforma kodyrabatowe.wp.pl, która oferuje specjalnie wyselekcjonowane promocje oraz kody rabatowe do ponad 600 sklepów internetowych.

Nowy serwis – kodyrabatowe.wp.pl – zapewnia dostęp do setek kodów zniżkowych i ofert w ponad 600 e-sklepach, m.in. takich marek, jak Zalando, Złote Wyprzedaże, ANSWEAR.com, Orange czy RTV Euro AGD. Serwis pozwala użytkownikom dotrzeć do szerokiego wachlarza różnorodnych promocji – m.in. ekskluzywnych, krótkoterminowych ofert specjalnych z wyjątkowo wysokimi rabatami.

Kody rabatowe zostały uporządkowane w serwisie według sklepów i kategorii. Po wybraniu interesującej oferty użytkownik odkrywa poszczególne promocje i zostaje bezpośrednio przekierowany na stronę sklepu, gdzie może dokonać zakupu. Zniżka naliczana jest po wpisaniu kodu w specjalne pole, które pojawi się przed finalizacją zamówienia. Wszystkie oferty aktualizowane są na bieżąco.

„Dzięki współpracy z Grupą Wirtualna Polska wchodzimy w nowy etap rozwoju. Teraz możemy dotrzeć do bardzo szerokiego i zróżnicowanego grona internautów, zaoferować im jeszcze atrakcyjniejsze rabaty a także znacząco poszerzyć liczbę kooperujących z nami sklepów internetowych” – mówi Katarzyna Kazior, Dyrektor Zarządzający Cuponation w Polsce.

Z badania przeprowadzonego przez Cuponation wynika, że już ponad 70% Polaków świadomie korzysta z promocji podczas zakupów w internecie.”Widzimy jednak, że wielu internautom rabaty wciąż kojarzą się jedynie z zakupami grupowymi. To błędne wyobrażenie, a współpraca z Grupą WP pozwoli nam pokazać użytkownikom sieci, że kody rabatowe pozwalają realnie zmniejszyć wydatki na codzienne oraz okazjonalne zakupy, takie jak sprzęt RTV/ AGD czy też wycieczki” – wyjaśnia Katarzyna Kazior.

Reklama

SCF 2017 Spring