Francja: Carrefour wprowadził wirtualne przymierzalnie w salonach sprzedaży

Wirtualna przymierzalnia Carrefour, stworzona we współpracy z firmą Clear Channel,ruszyła w połowie marca 2014 roku . “My Virtual Look by Tex,” jest – jak podaje koncern – pierwszym tego typu projektem na terenie Francji.

wirtualna przymierzalnia Carrefour

Klienci stają przed dużych rozmiarów ekranem dotykowym, przeglądają katalog z odzieżową ofertą Carrefoura i przymierzają ubrania.

Wirtualna przymierzalnia łączy w sobie elementy rozszerzonej rzeczywistości i technologii rozpoznającej ruch. Klienci stają przed dużych rozmiarów ekranem dotykowym, przeglądają katalog z odzieżową ofertą Carrefoura i przymierzają ubrania. Klient wybiera produkty, urządzenie skanuje i filmuje jego sylwetkę, a następnie pokazuje ją na ekranie z nałożonymi projekcjami ubrań.

Wirtualną przymierzalnię można znaleźć w sześciu centrach handlowych we Francji, w których najemcą jest Carrefour: Belle-Épine w Thiais (rejon Paryża), Carré Sénart w Lieusaint (rejon Paryża), Beaulieu w Nantes (zachodnia Francja), Ecully w Lyonie, Portet sur Garonne w Tuluzie i Rives d’Arcins w Bègles (południowo-zachodnia Francja).

„Cieszymy się, że możemy zaproponować klientom nowe wirtualne doświadczenie, takie, którego we Francji jeszcze nie było.” – komentuje Thierry Pelissier, dyrektor marketingu Carrefour France. „‚My Virtual look by Tex’ to spojrzenie w przyszłość i szansa, by przybliżyć klientom Tex, naszą markę odzieży i akcesoriów.”

Carrefour zachęca też do robienia sobie zdjęć w wirtualnej przymierzalni i udostępniania ich w social media wraz z tagiem #MonLookVirtuelTEX. Klienci, którzy to zrobią mogą wygrać kupon o wartości 100 euro.

Carrefour stale pracuje nad innowacyjnymi rozwiązaniami. W 2012 roku zaskoczył podróżnych przyjeżdżających na stacje w Paryżu (Gare du Nord) i Lyonie (Lyon Part-Dieu) „wirtualnymi sklepami”, gdzie można było robić zakupy za pomocą smartfonów. W 2013 roku Carrefour uruchomił tymczasowy sklep podczas Festiwalu Wina. Przechodnie mogli tam degustować wina z oferty Carrefoura, porozmawiać z enologami i właścicielami winnic oraz składać zamówienia przez tablet czy przez komórkę.

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com

Reklama

SCF 2017 Spring