Infografika: kobiety kochają aplikacje mobilne i social media

Ze statystyk zebranych przez Payment Sense wynika, że kobiety instalują o 40% więcej aplikacji mobilnych niż mężczyźni, kupują o 17% więcej płatnych aplikacji i płacą za nie dwa razy więcej niż mężczyźni. Ci z kolei wydają więcej kupując online.

Infografika sporządzona przez firmę Payment Sense pokazuje, że kupując online, kobiety chętniej szukają specjalnych okazji. Wśród kobiet 71% twierdzi, że ostatnio zakupiony przez nie produkt był przeceniony. To samo stwierdziło 57% klientów płci męskiej. Kobiety chętniej korzystają z kuponów rabatowych. Wykorzystuje je 34% kobiet w porównaniu z 26% mężczyzn.

Mimo to mężczyźni chętniej wydają pieniądze przez internet. Większość z nich twierdzi, że ich najdroższy zakup w ciągu ostatnich sześciu miesięcy był wart między 1000 a 2500 dolarów, w porównaniu ze średnią 100-500 dolarów w przypadku kobiet. 

Mężczyźni chętniej również uprawiają showrooming: przyznaje się do tego 65% z nich, w porównaniu do 51% wśród kobiet.

Co ciekawe, 55% klientek twierdzi, że chętniej kupi produkt marki, z którą nawiązuje relacje w social media, zaś dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn udostępnia aktywności związane z zakupami na Twitterze lub na Facebooku. 

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com

female-male-online-shoppers

Reklama

SCF 2017 Spring