Paczka w RUCHu jest już dostępna na Sheepla.pl

delivery-e-commerce-Poland

Dzięki integracji RUCHu i Sheepla z usługi „Paczka w RUCHu” mogą skorzystać już ponad cztery tysiące sklepów internetowych w Polsce. Wygodna i tania metoda odbioru zamówienia online w kiosku jest dodatkowym czynnikiem zachęcającym do zakupu towaru, a dzięki Sheepla udostępnienie jej w sklepie internetowym zajmuje zaledwie kilkanaście minut.

Sheepla łączy systemy operatorów logistycznych z platformami sklepowymi, pozwalając w jednolity i zautomatyzowany sposób, niezależnie od firmy kurierskiej, obsługiwać procesy logistyczne. Zgodnie z planami rozwoju, Sheepla rozpoczęła współpracę partnerską z RUCH S.A., dystrybutorem prasy, który dynamicznie wszedł na rynek e-commerce w Polsce.

„Dzięki integracji z Sheepla sklep internetowy ma możliwość administrowania usługami przewoźników z poziomu panelu administracyjnego narzędzia sprzedażowego. Sheepla automatyzuje procesy przygotowania i nadawania przesyłek w zakresie zintegrowanych przewoźników. Integracja nowego przewoźnika RUCH, zapewnia klientom Sheepla dodanie nowej metody dostawy w zaledwie kilka minut. Dodatkową zaletą współpracy jest to, że transakcje dotyczące Paczki w RUCHu w ramach abonamentów będą darmowe” – mówi Piotr Stencel, CEO w Sheepla S.A.

Dzięki usłudze Paczka w RUCHu, sklepy mają możliwość oferowania dodatkowej metody dostawy w niskiej cenie, co dla klienta docelowego jest często wyznacznikiem wyboru sklepu online, w którym dokona zamówienia.  Za to klient sklepu ma możliwość odbioru paczki w dowolnie wybranym przez siebie kiosku spośród 2,5 tys. placówek zlokalizowanych w dużych i mniejszych miastach oraz na terenach wiejskich.  Paczki można odbierać w dogodnych godzinach, nie czekając w długich kolejkach.

„Paczka w RUCHu to rewolucja na rynku logistycznym. Dzięki sieci ponad 2 500 kiosków i salonów prasowych zlokalizowanych w całej Polsce, od największych miast po najmniejsze wioski, docieramy do każdego klienta. To właśnie klient decyduje gdzie i kiedy chce odebrać paczkę. Nie musi czekać na kuriera, nie musi stać w kolejce na poczcie. Jego paczka będzie na niego czekała od wczesnego ranka do wieczora. Oprócz gęstej sieci punktów naszą przewagą jest również nowoczesna i sprawna logistyka, dzięki której od lat codziennie rano do kiosków trafiają poranne gazety. Dzięki temu Paczka w RUCHu jest niezawodną i wygodną usługą. Cieszę się, że do grona partnerów oferujących naszą usługę dołącza Sheepla.pl” – powiedział Dariusz Stolarczyk, członek zarządu RUCH S.A.

Zintegrowanie Paczki w RUCHu z Sheepla niesie bezpośrednie korzyści dla e-sklepu. Przyspiesza proces przygotowania i nadania przesyłki, monitoruje jej status i automatyczne informuje nadawcę oraz odbiorcę o jej stanie.

Integracja z Sheepla umożliwia:

  • Wyświetlenie mapki z kioskami RUCHu podczas procesu finalizacji zamówienia
  • Przygotowanie dokumentów przewozowych (etykieta, raport zbiorczy) bezpośrednio z panelu sklepowego
  • Automatyczne powiadomienie odbiorcy poprzez e-mail o zmianie statusu przesyłki
  • Możliwość zarządzania zamówieniami z kilku kanałów poprzez panel Sheepla (np. e-sklepy, systemy aukcyjne, ERP i inne)
  • Zarządzanie integracją wielu przewoźników i dostosowanie metod dostawy do potrzeb sklepu
  • Dostosowanie reguł koszyka dopasowanych do wyświetlanych metod dostawy w zależności od zawartości koszyka klienta, uwzględniających liczbę produktów do niego dodanych, ich wymiar lub wagę oraz miejsce odbioru zamówienia.

Moduł Sheepla dostępny jest dla sklepów pracujących na silnikach najpopularniejszych platform sklepowych tj. Magento, PrestaShop, OpenCart, SOTESHOP, już wkrótce także Shoplo, Shoper, ClickShop, Sklepicom oraz platformy autorskie.

Reklama

SCF 2017 Spring