SAP: nowe narzędzie w chmurze dla menedżerów firm e-commerce

Firma SAP Polska udostępniła rozwiązanie SAP Cloud for Customer w polskiej wersji językowej. Jest to oprogramowanie dostępne w chmurze, które wspiera budowanie zaangażowania klientów oraz długofalowych relacji z wykorzystaniem różnych form kontaktu, w tym mediów społecznościowych.

Rozwiązanie SAP Cloud for Customer wykorzystuje technologie mobilne oraz funkcjonalność w chmurze. Jest zintegrowane z rozwiązaniami SAP, wdrożonymi w modelu „on-premise”, czyli na niemieckich serwerach firmy. SAP Cloud for Customer jest przeznaczony dla specjalistów odpowiedzialnych m.in. za sprzedaż i obsługę klientów. Oferuje cztery obszary funkcjonalne: SAP Cloud for Sales, SAP Cloud for Service, SAP Cloud for Social Engagement oraz SAP Social Media Analytics. Zależnie od specyfiki działalności firma może zdecydować, z których aplikacji skorzysta.

„Dzisiejsza polska premiera SAP Cloud for Customer jest ważnym krokiem w realizacji strategii SAP w chmurze” – powiedziała Kinga Piecuch, Prezes SAP Polska. „Wychodzimy naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu polskich firm na elastyczne i przyjazne w użyciu aplikacje CRM nowej generacji, które pomagają skutecznie pogłębiać współpracę z klientami. Jednocześnie znacząco wzbogacamy naszą ofertę rozwiązań w chmurze dostępnych po polsku. Jestem przekonana, że pozwoli to SAP znaleźć się w czołówce dostawców aplikacji biznesowych w chmurze na naszym rynku.”

Rozwiązanie SAP Cloud for Customer pozwala angażować klientów poprzez dowolne kanały kontaktu – w punkcie sprzedaży, online oraz na urządzeniach mobilnych. Wykorzystuje również możliwości przetwarzania w czasie rzeczywistym w oparciu o platformę SAP Hana. Polska wersja obejmuje kilka obszarów, które wspomagają sprzedaż i obsługę klientów, wybrane procesy w obszarze marketingu, analitykę sprzedaży, a także umożliwiają monitorowanie i analizę interakcji w nowych mediach.

Zakres wdrożenia SAP Cloud for Customer może być dostosowywany do aktualnych potrzeb firmy. Rozwiązanie można integrować z systemami dostępnymi w modelu tradycyjnym (np. SAP ERP, SAP CRM) lub w chmurze od alternatywnego dostawcy.

SAP Cloud for Customer może być wykorzystywane na komputerach i urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie  działa w trybie zarówno on-line, jak i off-line na smartfonach i tabletach opartych o systemy Android, iOS oraz BlackBerry, a w przyszłości także Windows Phone. SAP Cloud for Customer wykorzystuje technologię HTML5, która udostępnia rozwiązanie na urządzeniach, nie obsługujących natywnych aplikacji.

Według przewidywań analityków i szacunków SAP, światowy rynek rozwiązań CRM w chmurze może rosnąć w tempie pomiędzy 7% a 15% rocznie w ciągu następnych 5 lat. 

SAP jest liderem rynku aplikacji biznesowych na świecie i w Polsce. Z aplikacji i usług SAP korzysta ponad 253,5 tys. firm.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring