Monsoon: nowa aplikacja do sprzedaży wielokanałowej

Brytyjska sieć sprzedaży wielokanałowej Monsoon Accessorize uruchomiła pilotażową wersję swojej nowej aplikacji. Umożliwia ona obsłudze sklepu zarządzanie stanem magazynowym oraz obsługę transakcji przy pomocy iPada.

monsoon omnichannel e-handel

Źródło: Monsoon

Przedstawiciele Monsoon zapewniają, że dzięki nowej aplikacji obsługa sklepu będzie mogła nie tylko zaprezentować klientowi dane produkty na ekranie iPada, ale także namierzyć za jego pomocą lokalizację konkretnych produktów. Nie jest przy tym istotne czy produkt ten znajduje się w przestrzeni wystawowej sklepu, w jego magazynie czy też w innym salonie sprzedaży.

W razie potrzeby pracownik sklepu będzie mógł złożyć zamówienie na dostawę wybranego przez klienta produktu do konkretnego sklepu, w którym klient odbierze swoje zamówienie. Aplikacja daje też możliwość zamówienia dowolnego towaru z dostawą do domu klienta. Do takiego zamówienia będzie można dołączyć produkty, które klient kupi na miejscu, płacąc z góry za całość. Dodatkowo, obsługa sklepu będzie używać iPadów w przymierzalniach aby na bieżąco monitorować stan asortymentu. Dzięki temu zminimalizowana zostanie szansa rezygnacji z zakupu przez klienta zniechęconego chwilowym brakiem interesującego go towaru.

Nowe narzędzie jest pierwszym tego typu, które można całkowicie z integrować ze sklepowym POS, co z kolei umożliwia dokonywanie płatności bezpośrednio z poziomu iPada. Przedstawiciele Monsoon mają nadzieję, że dzięki temu wzrośnie średnia wartość transakcji w sklepach sieci.

„W tym projekcie chodzi przede wszystkim o personalizację wrażeń klienta wielu poziomach jednocześnie” – twierdzi Pete Byrne, szef działu IT w Monsoon. „System ten stwarza możliwość zakupu za pośrednictwem wszystkich dostępnych kanałów sprzedaży, nawet w sytuacji, w której dany produkt nie jest akurat dostępny w sklepie” – dodaje.

Monsoon Accessorize to międzynarodowa sieć odzieżowa z siedzibą w Londynie. W skład grupy wchodzą dwa sklepy – Monsoon i Accessorize. Firma posiada 240 placówek w Wielkiej Brytanii oraz ponad 800 na całym świecie.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną wersją artykułu w serwisie Evigo.com

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring