W drugim kwartale 2014 ruszy sklep internetowy sieci dyskontowej TXM

Sklep internetowy TXM zostanie uruchomiony do połowy 2014 roku. Obecnie prowadzone są końcowe testy pracy platformy. E-sklep TXM będzie różnił się niektórymi funkcjonalnościami od sklepu Top Secret, ale przy jego tworzeniu wykorzystano część informatycznego fundamentu platformy fashion.

Radosław Wiśniewski, prezes zarządu Redan SA.

Radosław Wiśniewski, prezes zarządu Redan SA.

„W bieżącym roku sprzedaż sklepu TXM będzie ograniczona do Polski, ale planujemy już wkrótce rozpocząć sprzedaż zagraniczną. Sklep będzie miał dużą część oferty sklepów tradycyjnych. Jednak docelowo oferta będzie dużo większa.” – powiedział Radosław Wiśniewski, prezes zarządu Redan SA.

„Na rynku sprzedaży e-commerce głównymi czynnikami wzrostów są cena i wielkość oferty. Atrybuty te spełnia oferta TXM. Na polskim internetowym rynku dyskontowym wciąż nie ma istotnego gracza. Brak ograniczeń w wielkości oferty, dobra jakość i najniższe, rynkowe ceny to potencjalnie bardzo poważna przewaga konkurencyjna. Wielkość sieci dodatkowo umożliwia intensywny rozwój łączenia sprzedaży online z offline na bazie ROPO.

Na uruchomienie sklepu internetowego TXM wydamy kilkaset tysięcy złotych, co w dużej mierze związane jest z optymalizacją kosztów w oparciu o nakłady poniesione już w roku 2013 przy tworzeniu platformy e-commerce dla rynku fashion.” – dodał Radosław Wiśniewski.

Przypomnijmy,  że skonsolidowane obroty  za 2013 rok Grupy Kapitałowej Redan, właściciela marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, wzrosły rok do roku o 6,4 proc. do 468,3 mln zł. Grupa wypracowała w tym okresie zysk netto na poziomie 3,4 mln zł. Lepsze wyniki uzyskano zarówno w części modowej, jak i dyskontowej. Celem na 2014 rok jest zwiększenie efektywności prowadzonego biznesu.

Reklama

SCF 2017 Spring