WireWax: „klikalne” klipy wideo tajną bronią sprzedawców internetowych

Mimo, że oglądanie filmów online jest obecnie jedną z najpopularniejszych aktywności użytkowników sieci, internetowe filmy to wciąż trudne medium dla reklamodawców usiłujących wejść w dialog z klientem. Próbując odkryć tkwiący w filmach online potencjał, największe sieci handlowe i marki – w tym Asos, Nike, Coach, czy Target – coraz częściej sięgają po nowatorskie narzędzie wireWax, które pozwala zamienić każde nagranie video w interaktywny katalog zakupowy.

Rozwiązanie opracowane przez wireWax umożliwia oznaczanie obiektów na filmach internetowych, w sposób umożliwiający na bezpośrednie przejście do profili wybranych produktów lub osób, które pojawiają się w nagraniu.

Po kliknięciu na niewielki znacznik, film zatrzymuje się, a oglądający może zobaczyć etykietę szczegółowo opisującą obiekt. W przypadku produktu, może to być jego nazwa i/ lub cena, a także bezpośredni link do strony produktowej w sklepie internetowym.

Co ważne, tak zoptymalizowane filmy marketingowcy mogą swobodnie rozprzestrzeniać  kanałami społecznościowymi przez YouTube i Facebook.

Jak zdradza w rozmowie z Evigo, Steve Callan, CEO wireWax, 80% obecnych zleceń formy pochodzi od sprzedawców internetowych, którzy chcą w ten sposób zapewnić sobie lepszą interakcję z klientem. Dotychczasowi odbiorcy usługi to m.in. River Island, Asos, Nike, Coach, Selfridges, Old Navy, Tommy Hilfiger, Oki-Ni i Target.

Według szacunków Statista, do 2016 roku wydatki na internetową reklamę video w samych tylko Stanach Zjednoczonych mają przekroczyć 8 miliardów dolarów. Jak podaje comScore, w styczniu br. 183,3 mln badanych Amerykanów obejrzało 48,7 mld filmów online, oraz 26,9 mld reklam video.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną wersją wywiadu w serwisie Evigo.com.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring