Shoper: mobilny panel do zarządzania platformą e-commerce

Nowy panel zarządzania platformą Shoper został opracowany w technologii RWD i może być sterowany za pomocą urządzeń mobilnych. Czy ten model obsługi e-sklepów to przyszłość e-commerce?

Panel do zarządzania sklepem internetowym został przygotowany na nowo. Dzięki zastosowaniu RWD  możliwe było zachowanie wszystkich funkcji niezbędnych do administrowania sklepem. W pełni responsywny panel administracyjny ułatwia zarządzanie z każdego ekranu – zaspokaja potrzebę stałego i szybkiego dostępu do wszystkich danych, a także pozwala stale trzymać rękę na pulsie.

panel mobilny

Krzysztof Krawczyk, prezes zarządu DreamCommerce S.A.

Według przedstawicieli firmy, nowy panel Shoper obsługuje każdą rozdzielczość powyżej 320×480 (480×320) pixeli. Jest wynikiem niemal półrocznej pracy zespołu programistów, zamknięty w 24 553 linijkach Java Skryptu, 55 955 kodu HTML oraz 10 888 linijkach CSS’a. Firma twierdzi, że dzięki zmianom nowy panel działa nawet o 30% szybciej niż jego poprzednia wersja.

Wielokanałowy model zarządzania

„Panel w technologii RWD może być obsługiwany z każdego urządzenia mobilnego z systemem Android powyżej 2.3. Wspieramy również iOS oraz Windows Phone (od wersji 7.5). Z naszej wiedzy wynika, że obsługujemy ok. 95% rynku” – zapewnia Krzysztof Krawczyk, prezes zarządu DreamCommerce S.A., w rozmowie z Evigo.pl. „Jeśli chodzi o software to właściwie każdy komputer, który obsługuje takie przeglądarki jak Firefox (powyżej wersji 20), IE (od wersji 9), Safari (od wersji 4), Opera (od wersji 12), powinien poradzić sobie z obsługą panelu” – dodaje.

mobilny panel

Design nowego panelu zarządzania platformą Shoper

Według Krawczyka, w wersji mobilnej zachowane zostały wszystkie funkcje panelu i narzędzia. Można dzięki temu swobodnie przełączać się między laptopem, tabletem czy smartfonem a panel administracyjny sklepu sam, automatycznie dostosuje się do ekranu, którego używa e-właściciel i umożliwia korzystanie z wszystkich funkcji panelu.

Mobilny panel przyszłością platform e-commerce?

„Jeśli ktoś dziś zastanawia się, czy warto wchodzić w mobile, to tak jakby kilkanaście lat temu nie był pewien, czy firmie potrzebny jest e-mail. Na rynek wchodzi pokolenie wychowane na internecie od kołyski i korzystające z niego w zupełnie inny sposób niż współcześni 30-latkowie. Może niebawem zakupy w całości przeniosą się na ekrany smartfonów i konsol do gier? Lepiej tego nie przespać” – mówi Krzysztof Krawczyk.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring