Platforma handlowa dla klientów Comarch z nowymi funkcjami

Wszystko.pl to interaktywna platforma handlowa, która umożliwia sprzedaż w internecie wprost z jednego z systemów Comarch ERP lub ze sklepu internetowego Comarch ERP e-Sklep. Ostatnio na platformie, która obecnie oferuje 300 tysięcy produktów, pojawiły się nowe funkcje. Powstał też nowy portal B2B oferty.wszystko.pl.

Platforma jest przeznaczona tylko dla klientów Comarch. „Mogą oni sprzedawać swoje produkty bezpłatnie, nie pobieramy żadnych prowizji. Pozycjonowaniem serwisu oraz jego promocją zajmuje się zespół Comarch. Jest to po prostu jedna z wtyczek dostępnych nie tylko dla e-sklepów, ale dla wszystkich firm korzystających z naszych systemów.” – mówi w rozmowie z Evigo.pl Łukasz Majewski z Comarch.

Portal istnieje od 2009 roku i utrzymuje się z reklam. Posiada wbudowane narzędzia promocji oferty asortymentowej, m.in. produkt dnia, bannery, produkty promocyjne, czy reklamy graficzne wyświetlane w wybranych kategoriach sprzedażowych.

„Obserwujemy wyraźny rozwój internetowej platformy handlowej wszystko.pl. Coraz szerszy jest też wachlarz produktów oraz usług oferowanych przez sprzedawców. Liczba wystawionych produktów oraz usług przekroczyła 300 tys. Tylko w 2013 roku wartość sprzedaży zwiększyła się o 65 proc., a ilość zamówień wzrosła aż o 97 proc. „– mówi Tomasz Bernacki, Product Manager Comarch ERP e-Commerce.

wszystko-pl-platforma-comarch

Platforma handlowa Wszystko.pl

Na przestrzeni ostatnich miesięcy wprowadzono nowe funkcje, a wśród nich możliwość wyświetlania oraz kontrolowania stanów magazynowych, wysyłanie powiadomień o dostępności produktów na prośbę klienta, czy dodawanie odpowiedzi na otrzymane opinie. Portal jest systematycznie wzbogacany o funkcjonalności wspomagające i usprawniające pracę sprzedawców. W panelu administracyjnym uruchomiono m.in. asystenta konfiguracji dla sprzedawców, panel z informacjami bieżącymi, jak i statystyki umożliwiające wygenerowanie raportów dotyczących zamówień, produktów i opinii.

Portal wszystko.pl jest również rozwijany w kierunku rynku B2B. Dlatego też udostępniono nową funkcjonalność umożliwiającą obsługę zapytań ofertowych. Wraz z nową funkcją udostępniony został nowy portal oferty.wszystko.pl, który umożliwia dodawanie, przeglądanie, wyszukiwanie oraz wycenianie zapytań ofertowych. Klienci oraz sprzedawcy mają możliwość dodawania zapytań ofertowych również bezpośrednio z portalu wszystko.pl, gdzie wchodząc na szczegóły konkretnego towaru dostępna jest opcja „Zakup hurtowy – Poproś o wycenę”. Odpowiedzią na dodane zapytanie jest wycena stworzona przez sprzedawcę, która może dotyczyć także produktów spoza oferty dostępnej na wszystko.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring