Frisco.pl: wielokanałowa promocja z elementami grywalizacji

frisco supermarket online metro zakupy

Popularny supermarket online Frisco.pl powraca do warszawskiego metra, tym razem z wiosennym konkursem pod hasłem „Wygraj rok zakupów”. Z tej okazji ściany stacji Centrum zostały wyklejone grafikami, na których pojawiło się ponad 20 promocyjnych artykułów. Dla osób, które zeskanują kod QR z plakatów w metrze przygotowane są kupony rabatowe o wartości 30 zł na zakupy we Frisco.pl.

Supermarket online na stacji metra

Nowa promocja Frisco.pl zawiera elementy modelu wielokanałowego i grywalizacji. Składając zamówienie za min. 100 zł zawierające przynajmniej jeden produkt reklamowany na stacji Centrum i rozwiązując zadanie konkursowe, można wygrać roczne darmowe zakupy w tym supermarkecie.  W ramach nagród Frisco.pl ufundowało też 100 voucherów do wykorzystania w swoim sklepie o wartości 100 zł każdy. Akcja potrwa przez cały kwiecień. Wspiera ją kampania marketingowa, która obejmuje m.in. reklamy w różnych punktach Warszawy, a także w internecie.

Po zeskanowaniu z plakatów w metrze kodu QR za pomocą smartfona następuje przekierowanie na stronę, z której do pobrania jest kupon rabatowy Frisco o wartości 30 zł. Po potwierdzeniu adresu mailowego należy przystąpić do składania zamówienia. By wziąć udział w konkursie, w koszyku musi znaleźć się przynajmniej jeden artykuł promocyjny reklamowany na stacji Centrum, a wartość zakupów nie może być niższa niż 100 zł. Po złożeniu zamówienia na ekranie pojawi się okno z zadaniem konkursowym polegającym na dokończeniu zdania „Lubię zakupy we Frisco, bo…”. Laureatami zostaną autorzy najciekawszych propozycji. Dla zwycięzcy przygotowano bezpłatne zakupy w e-supermarkecie przez cały rok w wysokości 13 tys. zł. Przewidziane są też dwie nagrody dodatkowe – każda z nich to rok zakupów za darmo we Frisco o wartości 10,4 tys. zł. Ponadto, wyróżnionych zostanie 100 uczestników, którzy otrzymają bony o nominale 100 zł. Łączna pula nagród wraz z kuponami rabatowymi wynosi 75 tys. zł. Więcej informacji i szczegółowy regulamin dostępny jest na www.frisco.pl.

Wzrost zamówień nawet o 1000%

Kwietniowa akcja Frisco to już kolejna obecność e-sklepu na stacji Centrum. W listopadzie 2013 r. otworzono pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Po obu stronach peronu pojawiły się wtedy grafiki imitujące półki sklepowe, z których można było zrobić zakupy z dostawą do domu, skanując smartfonem kody kresowe wybranych produktów. Podziemny sklep spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Przez cały okres jego działania Frisco.pl notowało znaczące wzrosty odwiedzin w e-supermarkecie. Dwukrotnie zwiększyła się też liczba osób korzystających z mobilnej aplikacji. Co istotne, mobilnych zakupów dokonywali nie tylko mieszkańcy stolicy – co 11. zamówienie realizowane przez aplikację było dokonywane przez klientów z innych regionów Polski.

„Otwarcie wirtualnego sklepu w metrze przełożyło się na znaczące efekty biznesowe dla Frisco. Już w pierwszych kilku dniach działania e-supermarketu na stacji Centrum odnotowaliśmy nie tylko wzrosty wizyt na Frisco.pl, ale i składanych zamówień. Co ważne, w kolejnych tygodniach odwiedzalność strony cały czas utrzymywała się na dużo wyższym poziomie niż przed rozpoczęciem całej akcji i ta tendencja utrzymała się do dziś.” – mówi Grzegorz Bielecki, prezes zarządu Frisco.pl w rozmowie z redakcją Evigo.pl „Efekty działania supermarketu na stacji Centrum bardzo widoczne były również w ujęciu sprzedażowym. Niemal wszystkie produkty, które dostępne były na wirtualnych półkach w metrze zanotowały pokaźne wzrosty sprzedaży, a niektóre nawet do 1000%” – dodaje.

Frisco.pl to jeden z najdłużej działających spożywczych e-sklepów w Polsce. Działa głównie na terenie Warszawy i okolic, a w jego asortymencie znajdują się produkty spożywcze i chemia gospodarcza. Frisco to największy internetowy sklep spożywczy typu pure player w Polsce – prowadzi sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego i nie jest związany z żadną siecią handlową.

Reklama

SCF 2017 Spring