Vine: filmy można udostępniać w prywatnych wiadomościach

W serwisie Vine, należącym do Twittera, pojawiła się opcja prywatnych wiadomości, za pomocą których można wysyłać innym użytkownikom filmiki. Dzięki tej nowej opcji firmy będą również mogły wysyłać prywatne wiadomości do klientów.

Obecnie większość wiodących firm e-commerce korzysta z filmików Vine do promowania oferty:

Jak czytamy na oficjalnym blogu Vine, użytkownicy serwisu będą mieli możliwość udostępniać sobie wzajemnie filmy za pomocą prywatnych wiadomości. Można je wysłać do kogokolwiek z książki adresowej na smartfonie, nawet jeśli odbiorca nie jest zarejestrowany na Vine.

Wystarczy, że użytkownik wybierze opcję „utwórz nową wiadomość” w menu aplikacji, nagra film i go wyśle. Istnieje też opcja, by wysyłać wiadomości Vine wielu użytkownikom.

Nowa funkcja umożliwia też użytkownikom aplikacji otrzymywanie wiadomości od osób spoza ich kręgu znajomych. Użytkownicy będą mogli ograniczyć tę opcję, albo pozwolić pisać do siebie każdemu. Pozwoli to markom wysyłać prywatne wiadomości z filmami Vine do każdego, kto nie ograniczy tej możliwości wyłącznie dla grona swoich znajomych.

Nowa opcja daje firmom sporo nowych możliwości marketingowych, gdyż filmy Vine należą do jednych z najczęściej udostępnianych w internecie. Według badań przeprowadzonych przez Unruly, są one cztery razy chętniej udostępniane niż innego typu filmy. Gdy serwis istniał 100 dni, w każdej sekundzie udostępniano na Twitterze pięć takich filmów.

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com

Reklama

SCF 2017 Spring