Kwit.pl wprowadza „publiczne koszyki” i współpracuje z blogerami

groceries

Porównywarka cen internetowych sklepów FMCG Kwit.pl wprowadza nowości w serwisie. Należą do nich tzw. publiczne koszyki oraz interaktywny przycisk “Kup w Kwit.pl”. Będą one tworzone przy współpracy ze stronami kulinarnymi i blogerami.

Publiczne koszyki to udostępnione dla wszystkich tematyczne zestawy produktów, które można kupić jednym kliknięciem myszy. Każdy koszyk posiada swój opis oraz galerię przedstawiającą poszczególne etapy lub efekt finalny, np. gotową potrawę. Wystarczy założyć darmowe konto na Kwit.pl i udostępnić swoją twórczość. Najpopularniejsze z zestawów będą promowane na stronie głównej portalu oraz przesyłane w newsletterach do stałych użytkowników.

Kolejną nowością jest przycisk “Kup w Kwit.pl”. To interaktywny element, który można umieścić na blogu albo stronie internetowej. Dzięki niemu czytelnicy będą mogli automatycznie kupić potrzebne produkty bez wychodzenia z domu. Aby stworzyć przycisk wystarczy podać odpowiednią listę słów kluczowych albo kodów kreskowych. Jeśli ktoś dokona zakupu produktów prosto ze strony bądź bloga– Kwit dzieli się zyskami. “Niewątpliwie jest to okazja dla blogerów i miłośników tematyki kulinarnej do poszerzenia grona odbiorców, wypromowania swojej marki, a przy tym zarobienia pieniędzy”- podkreśla Wojciech Grześkowiak, prezes zarządu Saving Cloud, firmy, do której należy Kwit.pl.

Serwis Kwit.pl to internetowa porównywarka cen produktów FMCG ze wszystkich największych e-marketów w Polsce. Pozwala ona na dokonywanie zakupów bez przechodzenia do serwisu docelowego sklepu (wystarczy jedno konto do obsługi wszystkich e-sklepów). Portal aktualnie współpracuje z czołowymi internetowymi marketami takimi jak: Tesco, DoDomku.pl, BDSklep.pl, MarketBio.pl, czy też Tadex24.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring