OSI Affiliate: osiem sposobów na dobry customer experience w e-sklepie

customer_experience

Istnieją liczne sposoby, aby w twórczy sposób poprawić customer experience klienta e-sklepu. Dzięki temu klienci są bardziej lojalni, co w efekcie prowadzi do zwiększenia zysków – pisze Tariehk Geter*, dyrektor marketingu w OSI Affiliate Software.

Świat marketingu internetowego zmienia się szybko, a zmiany te są złożone. Technologia idzie naprzód, a coraz to nowsze platformy stwarzają nieskończone możliwości nawiązywania relacji online na różne sposoby. Działanie w biznesie e-commerce stanowi wyzwanie, ale nie ma powodów, żeby czuć się przytłoczonym nowymi licznymi możliwościami. Istnieje wiele sposobów, by poprawiać customer expercience.

  1. Popraw nawigację strony i wyszukiwarkę produktów
  2. Uprość proces finalizowania transakcji
  3. Usprawnij obsługę klienta
  4. Wykorzystuj social media
  5. Personalizuj doświadczenie zakupowe
  6. Publikuj recenzje klientów
  7. Dostrajaj i personalizuj mailing
  8. Edukuj klientów za pomocą wysokiej jakości treści

Osiem wymienionych powyżej sposobów (omówionych na łamach angielskiego serwisu Evigo.com) na poprawienie customer experience ma służyć za poradę do osiągnięcia zakładanych celów. Kluczowa jest konsekwencja i stała analiza oraz weryfikacja przyjętej strategii. Jeśli we właściwy sposób analizujesz biznes e-commerce, możesz sprawić, że klienci będą wracali i napędzali sprzedaż. Jest szansa, że będą to klienci lojalni.

Staraj się postawić na strategię, która da ci elastyczność działania. Jest to ważne, ponieważ świat marketingu internetowego zapewne szybko się zmieni. Trzeba być zawsze gotowym, by przystosować się do tych zmian. Tak właśnie postępują ci, którzy odnieśli w tej branży sukces.

Czy zamierzasz zastosować dodatkowe udogodnienia, które przyniosą korzyści nie tylko Tobie, ale i Twoim klientom? Powinieneś – bo wprowadzenie ich w życie może być kluczowe dla sukcesu w e-commerce

Tariehk Geter jest dyrektorem marketingu w OSI Affiliate Software. Jest to platforma internetowa, która pozwala tworzyć i zarządzać programami afiliacyjnymi.

Reklama

SCF 2017 Spring