Arvato przejmuje obsługę logistyki sklepów 4Kraft

deliver

Arvato Polska, jeden z dostawców usług outsourcingowych dla e-commerce, podpisał kontrakt na obsługę logistyczną grupy 4Kraft. W ramach umowy, arvato realizuje logistykę obu kanałów sprzedaży spółki – e-commerce oraz B2B.

4Kraft jest międzynarodową firmą, funkcjonującą zarówno na rynku polskim, jak i za granicą. Spółka posiada własne marki, które oferują produkty w wielu kategoriach, takich jak, m.in. artykuły dziecięce, meble, sport i turystyka czy elektronarzędzia. Każdy z tych brandów posiada swój sklep internetowy, ponadto, są one skupione w ramach jednego portalu e-commerce – tanio.net. Pełna obsługa spółki 4Kraft przez arvato rozpoczęła się 1 marca 2014.

W ramach współpracy, arvato obsługuje logistykę spółki 4Kraft zarówno w kanale sprzedaży internetowej, jak i retail (B2B). Obsługa arvato obejmuje realizację takich procesów, jak przyjęcie towarów, magazynowanie oraz obsługę zwrotów. W ramach organizacji wysyłki, arvato wykonuje kompletację, pakowanie i nadanie gotowych paczek.

Na życzenie klienta wykonujemy wszystkie akcje specjalne i usługi dodatkowe, takie jak tworzenie zestawów sprzedażowych, wysyłkę gotowych standów marketingowo – wystawienniczych czy realizację zleceń pod kątem wymogów danej sieci handlowej.” – mówi Przemysław Klich, dyrektor sprzedaży w obszarze media, e-commerce, programy lojalnościowe.

W zakresie obsługi zwrotów, arvato przeprowadza ocenę jakości produktów oraz weryfikację kompletności zwracanych produktów.

„Nasza firma w ostatnim czasie przeszła głębokie zmiany. Przede wszystkim doświadczyliśmy niezwykłej dynamiki wzrostu sprzedaży. Wprowadziliśmy także na rynek nowe brandy, a co za tym idzie wiele nowych produktów, także o dużych gabarytach.” – mówi prezes zarządu Spółki 4 Kraft Leszek Krysieniel. „Zdecydowaliśmy się na outsourcing logistyki, by dalej zachować tendencję wzrostową naszego biznesu. Wydzielenie niektórych procesów zewnętrznemu partnerowi pozwoliło nam skupić się na naszej podstawowej działalności, czyli promocji i sprzedaży. Wspólnie z firmą arvato uporządkowaliśmy procesy logistyki i doprowadziliśmy je na wyższy poziom efektywności, ominęła nas przez to  konieczność potężnych inwestycji w magazyny i systemy IT.” – dodaje.

arvato Polska, wchodząca w skład grupy arvato AG jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE & Co. KGaA. Firma świadczy usługi outsourcingowe w zakresie rozwiązań IT, korespondencji masowej (lettershop), wysyłki i dystrybucji produktów (logistyka kontraktowa), telefonicznej obsługi klientów (call/contact center i back office), prowadzenia programów lojalnościowych, specjalistycznych usług finansowych (m.in. faktoring, monitoring i windykacja należności, BPO finansowe), e-commerce, healthcare oraz zarządzania dokumentami. 

arvato Polska posiada cztery oddziały Contact Center, trzy centra usługowo-logistyczne oraz jedno centrum BPO finansowego. W ośmiu lokalizacjach zatrudnia ponad 2000 pracowników.

4Kraft Sp. z o.o. to międzynarodowa firma zajmującą się zarówno sprzedażą krajową, jak i zagraniczną.  Dzięki współpracy z największymi, najbardziej znanymi fabrykami na świecie, spółka pewna jest jakości swoich wyrobów. Firmą matką spółki jest firma GOCLEVER, istniejąca na rynku od 2006 roku.

KinderKraft, SiestaDesign, Leader i Evo to marki, które oferują produkty w kilku kategoriach, m. in. : artykuły dziecięce, ogród, bagaż, meble, oświetlenie i sport.

Reklama

SCF 2017 Spring