Strona internetowa TUI Poland z wyszukiwarką Netsprint Search

Netsprint wdrożył swoje rozwiązanie wyszukiwawcze na serwisie biura podróży TUI Poland. Wyszukiwarka Netsprint została umieszczona w prawym górnym rogu strony i pomaga klientom odnaleźć informacje przydatne przy planowaniu podróży – nie tylko oferty wycieczek, ale także informacje turystyczne, opisy krajów, artykuły dotyczące zdrowia i szczepień oraz adresy biur TUI.

tui-netsprint

Wyszukiwarka Netsprint Search została wdrożona w serwisie www.tui.pl. Celem jest usprawnienie dostępu do informacji oraz zwiększenie konwersji. Proces rezerwacji wycieczki został skrócony do dwóch kliknięć od momentu wpisania zapytania w okno wyszukiwarki.

„Rozwiązania wyszukiwawcze wdrażane przez firmę Netsprint są dostosowywane do specyfiki serwisu. Dostosowanie polega na ustaleniu z klientem celów marketingowo-sprzedażowych, które ma wspierać wyszukiwarka i zaprojektowaniu na tej podstawie najbardziej efektywnych algorytmów oraz zestawu funkcjonalności wyszukiwawczych. Dzięki temu wyszukiwarka na stronie staje się nie tylko miłym gadżetem dla użytkowników, ale także silnym narzędziem wspierającym sprzedaż.” – wyjaśnia Artur Banach, prezes zarządu Netsprint.

Silnik wyszukiwarki posiada szereg funkcjonalności, które umożliwiają użytkownikowi intuicyjne dotarcie do pożądanej przez niego treści. Ułatwienia to m.in. moduł QuickSearch, czyli wyszukiwanie błyskawiczne (prefiksowe), polegające na wyświetlaniu konkretnych informacji już po wpisaniu kilku pierwszych liter zapytania (informacje wyświetlają się w boksach z podziałem na kategorie: „Loty czarterowe”, „Kierunki podróży i strony”, „Hotele”). QuickSearch połączony został z funkcjonalnością Autocomplete, która podpowiada możliwe zapytania również po wpisaniu kilku pierwszych liter (boks „Podpowiedzi”).

Precyzyjne zawężenie poszukiwanych informacji jest możliwe dzięki filtrom znajdującym się w boksie po lewej stronie wyników wyszukiwania. Sortowanie domyślne uzależnione od typu prezentowanych na liście wynikowej informacji ułatwia użytkownikowi dotarcie do najbardziej wartościowych treści. Ponadto specjalny moduł umożliwia wyszukiwanie wycieczek poprzez wpisanie słownie pożądanego terminu wyjazdu.

W serwisie TUI wdrożona została także funkcjonalność Automisspellingu, czyli automatycznej poprawy błędnie wpisanych zapytań, co znacznie ułatwia proces wyszukiwania zagranicznych hoteli i miast, których pisownia często sprawia problemy (np. „hurghada”).

„Naszym głównym wyróżnikiem jest tworzenie rozwiązań silnie dopasowanych do potrzeb klientów. W naszej ofercie mamy co prawda gotowe systemy, jednak do ich konfiguracji podchodzimy zawsze indywidualnie i dostosowujemy ją do potrzeb oraz specyfiki danego klienta. Oprócz technologii oferujemy także wiedzę ekspercką, co oznacza, że zawsze doradzamy naszym klientom. Dodatkowo oferujemy rozbudowany support naszych rozwiązań w fazie powdrożeniowej, zawierający w standardzie pakiet godzin, które mogą być przeznaczone na zmianę konfiguracji systemu lub zaimplementowanie w nim dodatkowych funkcjonalności.” – mówi Artur Banach.

Netsprint Sp. z o.o. to rozwijająca się firma z branży nowych technologii, należąca do międzynarodowej grupy medialnej Amedia. Z rozwiązań Netsprint korzystają największe firmy internetowe na kluczowych rynkach europejskich. Netsprint Search to rozwiązanie wyszukiwawcze klasy Information Access Platform zaprojektowane w celu zwiększania przychodów z treści płatnych, ze sprzedaży produktów w e-commerce oraz emisji reklam kontekstowych .

Reklama

SCF 2017 Spring