Siódemka wprowadza nową usługę dla dużych e-sklepów

Siódemka

Firma kurierska Siódemka oferuje e-sklepom kolejną aplikację, która pozwoli im zarządzać przesyłkami. Można ją zintegrować z programem magazynowo-sprzedażowym firmy Ramzes.

Siódemka S.A. wprowadziła do swojej oferty kolejną aplikację z rodziny 7 Business Ship Control. Składa się ona z dziewięciu aplikacji, dedykowanych następującym systemom i programom: Symfonia, Forte, WF-Mag, Sello, Asystent, Subiekt GT, Comarch Optima, Ramzes oraz SoteShop.

Jak informuje Evigo.pl Marcin Kruszyński z Siódemki, usługa jest przeznaczona przede wszystkim dla dużych e-sklepów. 7 Business Ship Control pomaga automatycznie obsługiwać paczki i zarządzać przesyłkami. „Jest to kolejna aplikacja wysyłkowa, którą można zintegrować z programem do zarządzania przestrzenią magazynową. Zaletą dla dużych graczy będzie to, że aplikacja staje się integralną częścią systemu. Nie trzeba przenosić do niej danych, integrować baz z programem, nawigacja pozostaje ta sama, można pracować w tym samym środowisku.” – tłumaczy Marcin Kruszyński. Aplikacja dostępna jest bezpłatnie dla firm posiadających stałą umowę o współpracy z Siódemką.

„Nowa aplikacja 7 Business Ship Control została przygotowana przez nas wspólnie ze specjalistami z firmy Ramzes, dzięki czemu jest w pełni bezpieczna dla systemów informatycznych.” – mówi Agnieszka Andrzejczuk z Siódemki.

7 Business Ship Control umożliwia e-sprzedawcy przygotowywanie dokumentów do wysyłki bezpośrednio w programie, w którym pracuje, bez dodatkowych kosztów integracji; tworzenie list przewozowych na podstawie danych z faktury lub dokumentu wydania. Umożliwia również pracownikom innych  działów (magazyn, obsługa klienta, księgowość, sprzedaż) bezpośredni dostęp do informacji i statusów nadawanych przesyłek.

Siódemka to firma kurierska należąca do Funduszu Inwestycyjnego Abris, który posiada 100% udziałów w firmie. Fundusz przejął spółkę w 2011 roku, istnieje jednak możliwość, że wkrótce Siódemka ponownie zmieni właściciela. Kupnem udziałów zainteresowana jest konkurencyjna firma DPD. 14 kwietnia 2014 roku do UOKiK wpłynął wniosek o pozwolenie na przeprowadzenie transakcji przejęcia firmy. Siódemka, poza wydaniem oficjalnego komunikatu w sprawie, nie komentuje potencjalnej fuzji. „Planowane połączenie stworzyłoby możliwość korzystania z narzędzi i usług Siódemki obecnym klientom obu spółek, stanowiąc komplementarne dopełnienie ich ofert.” – czytamy w oświadczeniu firmy.

Reklama

SCF 2017 Spring